۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۹۰۰۲۸
امام جمعه اروندکنار:

فرهنگ ارزنده دهه ولایت در جامعه ‌گسترش یابد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروند‌کنار اظهار داشت: دهه ولایت و فرهنگ غدیر باید به عنوان فرهنگی شایسته در سطح جامعه مطرح شود.
حجت الاسلام سيد مجيد شرفي، امام جمعه اروند کنار
حجت‌الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه اروندکنار، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جایگاه مسأله غدیر در مکتب تشیع اظهار داشت: دهه ولایت و فرهنگ غدیر باید به عنوان فرهنگی شایسته در سطح جامعه مطرح شود.

امام جمعه اروندکنار در ادامه خاطرنشان کرد: از شایسته‌ترین اقدامات در این دهه مبارک، بازدید از خانواده‌های شهدا، خانواده‌های سادات و ساماندهی جشن‌های عید غدیر است.

وی ایجاد وحدت میان مسلمانان را ضروری دانست و افزود:‌ امید است روزی برسد که عید غدیر به عنوان بزرگ‌ترین عید مسلمانان مطرح شود؛ همه مدیران، مسؤولان برنامه های دهه ولایت را با همت و تلاش مضاعف پیگیری کنند تا حق این عید بزرگ ادا شود.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: تشکیل ستاد غدیر در بخش‌های مختلف، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی، چراغانی معابر و برگزاری جشن‌های این اعیاد از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی دهه قربان تا غدیر باشند.

حجت الاسلام شرفی در پایان بر پیروی از ولایت تأکید کرد و یادآور شد: امروز دشمن ولایت فقیه را نشانه رفته و می‌خواهد با ضربه به ولایت بین مردم و رهبری فاصله بیندازد که باید بیش از پیش هوشیار باشیم./945/پ202/س

ارسال نظرات