۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۴۰۲۴۲
همزمان با میلاد حضرت رسول؛

مدرسه علمیه امام کاظم افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ در سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) مدرسه علمیه حضرت امام موسی کاظم(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی افتتاح شد.
سالن همايش هاي مدرسه علميه امام کاظم(ع) مراسم جشن عمامه گزاري و افتتاح مجتمع فرهنگي و مدرسه علميه امام کاظم(ع) در روز ميلاد پيامبر(ص) مراسم جشن عمامه گزاري و افتتاح مجتمع فرهنگي و مدرسه علميه امام کاظم(ع) در روز ميلاد پيامبر(ص) مراسم جشن عمامه گزاري و افتتاح مجتمع فرهنگي و مدرسه علميه امام کاظم(ع) در روز ميلاد پيامبر(ص)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) همزمان با هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور علما، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اساتید و شخصیت های حوزوی افتتاح شد.
 
بر اساس این گزارش، در این مراسم آیت الله علوی بروجردی استاد درس خارج حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس و عضو جامعه مدرسین، حجت الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه عملیه قم، استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم حضور داشتند.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و تاکید کرد که بخش قابل توجهی از هزینه های خرید زمین و ساخت این مدرسه از سوی خیرین تامین شده است.
 
مهندس نداف نیا از طراحان این پروژه ضمن ارائه گزارشی از روند عمران و ساخت و ساز این مدرسه علمیه، گفت: مجمتع فرهنگی و مدرسه علمیه امام کاظم در زمینی به مساحت10 هزار متر مربع و بالغ بر 23 هزار متر مربع زیربنا احداث شده است.
 
وی با بیان این که این مدرسه علمیه امام کاظم(ع) شامل یکصد مدرس و شبستانی با 1600 متر مربع است، گفت: سالن همایش های مجتمع فرهنگی و مدرسه امام کاظم(ع) نیز 950 نفر ظرفیت دارد؛ پارکینگ مجتمع نیز ظرفیت 110 وسیله نقلیه را داراست.
 
مالکی نژاد از مداحان اهل بیت نیز در این مراسم به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.
 
در پایان این مراسم تعداد 54 نفر از طلاب حوزه علمیه قم به دست حضرت آیت الله مکارم شیرازی ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.
 
گفتنی است، مجتمع فرهنگی و مدرسه امام موسی کاظم(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی اداره می شود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات