۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۲۹۶۹۷
آیت الله علوی گرگانی:

به مدیرانی که در حفظ ارزش ها کوتاهی دارند تذکر داده شود

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: نظام جمهوری اسلامی در بین نظام های موجود در جهان بهترین است و همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار با مسؤولان بسیج وزارتخانه ها و ادارات کشور با بیان این که قرآن بهترین راهنمای بشریت است، اظهار کرد: قرآن کتاب سعادت بشریت است و هر کس به دستورات آن عمل کند به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رسید.

 

وی با بیان این که کسانی می توانند دستورات و توصیه های قرآنی را درک کنند که با گوش دل آن را فرا بگیرند، افزود: تنها نشستن در محافل قرآنی نمی تواند سعادت انسان را رقم بزند و انسان ها باید با گوش جان قرآن را فرا گرفته و به نصایح آن عمل کنند.

 

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود بسیج را یکی از مراکز ارزشی و بازوی توانمند نظام برشمرد و بیان کرد: مسؤلیت شما در بسیج بسیار حساس و مهم است؛ شما باید تلاش کنید تا از این مسؤلیت سربلند خارج شوید.

 

وی ادامه داد: شما نه تنها باید از مجموعه زیر نظر خود مراقبت کنید بلکه هر کجا تهدیدی را علیه نظام مشاهده کردید باید با آن برخورد کنید.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی در بین نظام های موجود در جهان بهترین است، تصریح کرد: تنها نظامی که به دین خداوند و اسلام نزدیک تر است نظام جمهوری اسلامی است و همه ما باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

 

وی ادامه داد: خوب است که گاهی در بین مسؤولان آزمون هایی برگزار شود تا ارزش ها مشخص شود و به مدیرانی که در حفظ ارزش ها کوتاهی کردند تذکر داده شود./858/پ202/ج

ارسال نظرات