۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۳۰۰۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مبلغان از فرصت تبلیغی ماه رمضان برای تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی استفاده کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مبلغان دینی باید سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را برای مردم تشریح و از ظرفیت های تبلیغی پیش روی خود به ویژه ماه مبارک رمضان در جهت نهادینه کردن و تحقق شعار سال استفاده کنند.
حجت ‌الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست هماهنگی همایش «طلایه داران تبلیغ» این استان، برگزاری این همایش قبل از ماه مبارک رمضان را یک حرکت تبلیغی در سطح استان دانست و اظهار داشت: برگزاری این همایش با حضور همه مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان پیش از ماه مبارک رمضان از جهات مختلف قابل تقدیر است.

 

وی آشنایی مبلغان غیر بومی با شرایط و فضای این استان را یکی از اهداف برگزاری همایش «طلایه داران تبلیغ» عنوان کرد و گفت: به یقین اولویت های تبلیغی استان در این همایش از سوی متولیان امر و نماینده ولی فقیه در استان برای مبلغان تشریح و تبیین می شود و این بسیار ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام مرتضوی با تأکید بر اینکه همه دستگاه های متولی اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان باید برای برگزاری این همایش وارد میدان عمل شوند، تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش رفع موازی کاری ها در زمینه تبلیغ و ایجاد همدلی و همزبانی هر چه بیشتر بین روحانیان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید دغدغه های رهبری و سبک زندگی اسلامی با برش استانی و در چارچوب و قالب هر استان دیده شود، افزود: باید کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی در اولویت کاری مبلغان دینی قرار گیرد.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه باید آسیب های اجتماعی استان از سوی متولیان امر به مبلغان دینی گفته شود و آنها نیز در راستای رفع این آسیب ها و آگاهی بخشی به جامعه  با همه توان وارد میدان عمل شوند، تصریح کرد: به یقین فرصت تبلیغی ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای کاهش آسیب های اجتماعی استان است.

 

وی با تأکید بر اینکه باید بحث اقتصاد مقاومتی در اولویت کار تبلیغی مبلغان دینی در سال جاری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مبلغان دینی باید سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را برای مردم بازگو و تشریح کنند و از ظرفیت های تبلیغی پیش روی خود خصوصا ماه مبارک رمضان در جهت نهادینه کردن و تحقق شعار سال استفاده کنند.

 

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مشکلات امروز جامعه بحث زاد و ولد و کاهش جمعیت است، اظهار داشت: مبلغان دینی باید این مسأله و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رواج ازدواج آسان در بین جوانان را از دیگر اولویت های خود در امور تبلیغی بدانند و در این رابطه روشنگری کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان تدوین شناسنامه فرهنگی این استان را از مهم ترین ضرورت ها دانست و افزود: اگر شناسنامه فرهنگی استان از سوی متولیان امر و کارشناسان این حوزه تدوین شود و در اختیار مبلغان قرار گیرد، به یقین کارها و فعالیت ها منسجم تر و از موازی کاری در امور خودداری به عمل می آید./202/9457/ب1

ارسال نظرات