۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۳۳۵۸۸
امام جمعه برازجان:

جوانان خواندن قرآن را در برنامه های روزانه خود داشته باشند

امام جمعه برازجان گفت: جوانان به امر خواندن قرآن توجه جدی داشته و تلاوت قرآن را در برنامه های روزانه خود داشته باشند.
مصلح امام جمعه برازجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان پیش از ظهر امروز در ماه مبارک رمضان با حضور در  روستای عیسوند شهرستان دشتستان در محافل سخنرانی و قرائت قرآن ویژه این ماه پربرکت شرکت کرد.

 

امام جمعه برازجان در این محفل با تاکید بر قرائت قرآن گفت: درجات بهشت بر اساس تعداد آیات قرآن تقسیم شده است و هر کس هر مقدار که با قرآن آشنا باشد درجات بهشت را طى مى‌کند.

 

وی افزود: براى تلاوت قرآن کریم فضایل، آثار و فواید دنیایى و آخرتى فراوانى بیان شده است که بارورى ایمان، صفاى دل، تخفیف گناهان، عبادت برتر، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پیامبران، هم‌نشینى با فرشتگان، پیمودن درجات کمال و ترقى در بهشت، درمان بیمارى‌هاى روحى، رفع غم و اندوه، روشنایى دیدگان، مونس تنهایى، عمر با برکت، استجابت دعا، صفاى خانه و رفع عذاب از پدر و مادر از جمله این موارد هستند.

 

حجت الاسلام مصلح به فرموده امام صادق(ع) درباره اهمیت خواندن قرآن اشاره کرد و بیان داشت: این امام فرمود: «هر جوان مؤمنى که قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خونش آمیخته خواهد شد»؛ پس جوانان به این امر توجه جدی داشته و تلاوت قران را در برنامه های روزانه خود داشته باشند.

 

در برنامه سرکشی امام جمعه برازجان جمعی از مسؤولان شهرستان دشتستان نیز وی را همراهی کردند./833/203/ب3

ارسال نظرات