۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۳۳۶۰۰
آیت الله نابلسی:

آل‎خلیفه شیوه درگیری مستقیم با مردم را در پیش گرفته است

امام جمعه صیدای لبنان سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم را اوج غرور و تکبر آل خلیفه دانست و تأکید کرد که دولت بحرین با این اقدام درصدد درگیری مستقیم با ملت است.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان با صدور پیامی نسبت به سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان داد و تصریح کرد: شیوه و اقدامات نظام پادشاهی بحرین عجیب و نامفهوم است، سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم سبب درگیری مستقیم با ملت خواهد شد.

 

وی افزود: ملتی که نخواهد به دنبال حقوقش باشد باید سرسپردگی را بپذیرد و به قلع و قمع نظام تن دهد. این مساله بدین معناست که آزادی و کرامت مفقود شده و ملت باید به دور از حقوق انسانی و طبیعی خود زندگی کند.

 

آیت الله نابلسی اظهار داشت: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اوج غرور و تکبر آل خلیفه را نشان می دهد. نظام با این تصمیم می خواهد احساسات مردم را برانگیخته و درهای نزاع با آنان را بگشاید چرا که توانایی عمل به قوانین و شرع و عقل و منطق را ندارد.

 

این عالم لبنانی نسبت به ادامه این وضع در بحرین هشدار داد و گفت: نظام مستبد بحرین پس از این اقدام ظالمانه که از نژادپرستی و بی مبالاتی سیاسی آن علیه قشری که متعلق به این سرزمین است، نسبت به بدترین سرنوشت برای خود برحذر باشد./980/ب903/د

ارسال نظرات