۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۳۳۶۶۴
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

نوجوانان قرآنی تحول آفرین و آینده ساز هستند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه نوجوانان قرآنی تحول آفرین و آینده ساز هستند، گفت: انس با قرآن آینده، دنیا و آخرت یک نوجوان را بیمه کرده و زمینه موفقیتش را در عرصه های مختلف فراهم می کند.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز در مراسم ترتیل خوانی نوجوانان در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه نوجوان قرآنی سرنوشت ساز و تحول آفرین است، گفت: قرآن کتاب هدایت است و هر کس با این کتاب مانوس باشد خواهد توانست از نعمت هدایت بهره مند شده و نعمت هدایت را در جامعه ترویج کند.

 

وی افزود: نوجوانانی که در این مدت ۱۵ روز ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س) در مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم شرکت کرده‌اند کاری ارزشمند انجام داده‌اند که با این کار دنیا، آخرت و آینده خود را بیمه کرده اند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه قرآن و اهل بیت(ع) دو بال نجات انسان از خطر گمراهی هستند، تصریح کرد: هرکس قلبش به نور قرآن منور باشد خواهد توانست در زمان های مختلف به برکت قرآن بهترین تصمیم گیری را داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه انس با قرآن زندگی انسان را نورانی می کند، ادامه داد: والدینی که فرزندان خود را با قرآن آشنا می‌کنند بهترین دوست را به آن‌ها معرفی می‌کنند و به برکت این دوست فرزندانشان از آسیب های مختلف اجتماعی که نسل جدید را تهدید می‌کند در امان خواهد بود.

 

وی افزود: قرآن گشایش است و هر کس که از قرآن مدد گیرد خواهد توانست بر مشکلات مختلف پیروز شود.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه حضرت رسول (ص) می‌فرمایند که من نسبت به نوجوانان و جوانان آخرالزمان حسرت می‌خورم که والدینشان به فکر دنیایشان بوده و آن‌ها را از آخرت باز می دارند، گفت: پدر و مادری دلسوز فرزندانشان هستند که سعی کنند در مقابل دنیا، آخرت فرزند خود را تأمین کرده و به فکر آخرت او باشند زیرا پدر و مادری که فرزندان دین مدار تربیت می‌کنند خداوند دنیا و آخرت فرزندانشان را تأمین می کند.

 

حجت الاسلام و السملمین سعیدی با اشاره به این که قرآن بهترین دوست و هم‌نشین برای انسان است، یادآور شد: یکی از هدایای ارزشمندی که والدین می‌توانند به فرزندان خود هدیه دهند مصحف شریف است.

 

لازم به ذکر است،در این مراسم با حضور تولیت مقدس آستان حضرت معصومه(س) از فرزندان شهدای مدافع حرم از جمله شهید حجت الاسلام قلی زاده، شهید حسینی، شهید ربیعی شریف تجلیل شد و همچنین حجت الاسلام والمسلمین سعیدی از نفرات برتر کنکور سراسری و رشته‌های قرآن کریم در استان قم با اهدای یک جلد قرآن کریم تجلیل کرد./۹۶۸/پ202/ی

ارسال نظرات