۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۳۳۶۶۸
حجت الاسلام والمسلمین اعرافی:

حکام بحرین به سیاست های ظالمانه خود پایان دهند

رییس جامعة المصطفی العالمیه با انتشار بیانیه ای با اشاره به جنایات حکام بحرین علیه مردم و علمای این کشور و حمایت آل سعود از آن بر توقف این جنایات تأکید و نسبت به دست انتقام الهی هشدار داد.
آیت الله اعرافی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی، رییس جامعة المصطفی العالمیه در بیانیه ای اقدامات حاکمان بحرین علیه مردم، علما و دانشمندان بحرین را محکوم کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدامات حاکمان بحرین بر ضد مردم شریف و طبقات گوناگون آن به ویژه دانشمندن و علما و روحانیت روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است و از همه ابزار ها و شیوه ها با ظالمانه ترین شکل ممکن و بر خلاف همه موازین انسانی و اخلاقی و شرعی و بین المللی برای سرکوب فریاد آزادیخواهانه و مسالمت جویانه بهره برده است و مع الاسف دولت ستمگر و مرتجع آل سعود این حاکمیت سست را مورد حمایت قرار داده است و سازمان های بین المللی در شعاع زر و زور و تزویر در برابر چنین پرونده سیاه و تاریکی در خاموشی مطلق و سکوت مرگبار فروافتاده اند و مستکبران جهانی آشکار و نهان از آن حمایت می کنند و اینک برگ منحوس و بی شرمانه این ستم ها در برخورد با فقیه مجاهد و عالم فرزانه حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم(دامت برکاته) و تعرض به احکام و مقدسات شریعت در دستور قرار گرفته است.

 

لازم است حاکمان کم خرد و پر ستم بحرین بدانند ملت ایران و حوزه های علمیه و مراجع عظام و روحانیت اسلام در کنار ملت شریف بحرین و علمای سر افراز آن بویژه این چهره ممتاز علمی و دینی قرار دارند و این حرکت اخیر در تعرض به ایشان و سایر علما و تعرض به احکام اسلامی را محکوم می کنند و هشدار می دهند که سریعاً باید این سیاست ها تغییر یابد وگرنه دست انتقام الهی در کمین است. وسیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

والسلام علیکم و رحمة الله

علیرضا اعرافی

/843/ت303/ج

ارسال نظرات