۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۴۳۳۷۲۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه در استان قزوین خبر داد؛

حضور قاری منتخب کشور مصر در شب ۲۱ و ۲۲ ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان قزوین

مدیر کل اوقاف و امور خیریه در استان قزوین گفت: این محافل با حضور قاریان برتر کشوری، بین‌المللی و قاری منتخب کشور مصر به‌مدت 2 روز در شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مصطفی نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عصر امروز در دومین جلسه استانی طرح‌های نشاط معنوی و ضیافت الهی که در سالن جلسات اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد گفت: افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در استان قزوین خبر داد.

 

حجت الاسلام نوروزی در ادامه ابراز کرد: این طرح با حضور حجت ‌الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در روز سه‌شنبه 8 تیر ماه جاری افتتاح می‌شود.

 

حضور قاری منتخب کشور مصر در شب 21 و 22 ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان قزوین

این کارشناس فرهنگی در ادامه با توجه به اینکه محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در شب 21 و 22 ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می‌شود، مطرح کرد: این محافل با حضور قاریان برتر کشوری، بین‌المللی و قاری منتخب کشور مصر به‌مدت 2 روز در شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

 

ویژه‌ برنامه طرح نشاط معنوی در استان قزوین

این کارشناس دینی با اشاره به ویژه ‌برنامه طرح نشاط معنوی در این استان اضافه کرد: روند برگزاری این طرح از سوی بازرسان سازمانی و استانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

این استاد حوزوی با اشاره به اهمیت پنجمین دوره طرح حافظان قرآن کریم در این استان آغاز شده است، اظهار کرد: در ارزیابی‌های استانی در چهارمین دوره، جزو 6 استان برتر کشور در این طرح شدیم.

 

از ابتدای سال تا کنون تعداد 9 وقف جدید داشته‌ایم

این کارشناس حوزوی در ادامه با اشاره به وقف‌های جدیدی که طی سال جاری در استان قزوین صورت گرفته است،‌ اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون تعداد 9 وقف جدید داشته‌ایم، که 7 وقف جدید در قزوین، یک وقف در شهرستان بویین‌زهرا و یک وقف در شهرستان البرز انجام شده است.

 

وی در پایان در خصوص طرح ضیافت الهی گفت: طی برگزاری طرح ضیافت الهی در این استان بالغ بر 50 مبلغ برای تبلیغ و ترویج دین و قرآن اعزام شدند./853/202/ب3

ارسال نظرات