۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۳۳۷۳۸

یازدهمین شهید مدافع حرم شهرستان نجف آباد تشییع شد

شهید شیرحسین حسنی، از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در سالروز میلاد امام حسن مجتبی، در شهرستان نجف آباد تشییع و در گلزار شهدای قلعه سفید به خاک سپرده شد.
تشییع شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، در سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، یازدهمین شهید مدافع حرم شهرستان نجف آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

 

شهید شیرحسین حسنی، از شهدای تیپ فاطمیون که در نبرد با تکفیری ها در سوریه به شهادت رسید، بعد از گذشت سه ماه از شهادتش، عصر امروز در سالروز میلاد امام حسن(ع)، در میان خیل عظیم مردم شهید پرور شهرستان نجف آباد در گلزار شهدای قلعه سفید این شهرستان آرام گرفت.

 

در این مراسم که با حضور مردم روزه دار و مسؤولان شهرستان همراه بود، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، امام جمعه نجف آباد، پیش از اقامه نماز در سخنانی، گفت: این شهدا زمینه سازان ظهور و مدافع دین و ارزش های اسلام در عصر غربت دین هستند.

 

وی با بیان آیه «وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ حَتَّى نَعْلَمَ الْمُجاهِدِینَ مِنْکُمْ وَ الصَّابِرِینَ»، افزود: حکمت خداوند بر این تعلق گرفته است که که خوبان را آزمایش کند و درجه بدهد تا صابران و مجاهدین واقعی مشخص شوند و این شهدا مثال بی مانند مجاهدین و صابرین در راه خدا هستند.

 

حجت الاسلام حسناتی درباره مهم ترین پیام شهدای مدافع حرم بیان داشت: پیام این شهدا به همه جوانان عالم این است که می شود با گمنامی و نهایت مظلومیت به میدان جهاد رفت و مقابل ستمگران ایستاد که پیروزی نهایی از آن امت اسلامی است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پیام شهیدان مرگ و ذلت و نابودی اسرائیل و آمریکا و وهابیت است که شکست ذلیلانه شان را در یمن شاهد هستیم و پیروزی پرافتخار در بازپس گیری فلوجه عراق نشان از شکست نهایی استکبار دارد.

 

امام جمعه نجف آباد در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در مبارزه با اسلام و ارزش های الهی بیان کرد: مستکبرین عالم در هر برهه تاریخی به نحوی به دنبال نابودی امت اسلام بودند که نمونه آن هشت سال جنگ تحمیلی ایران است و امروز در اکثر کشورهای منطقه با جمع کردن همه احزاب شرک و نفاق و به میدان آمدن همه مزدوران عالم به خیال خام خودشان به نبال تحقق همان هدف صهیونیست تصرف از نیل تا فرات هستند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: مزدوران عالم با تمام سلاح هایی که حتی مراکز قانون گذاری خودشان ممنوع کرده اند و با همه طرح های ضدبشری و ضدانسانی به دنبال رسیدن به طرح صهیونیست ها من النیل الی الفرات هستند و اسرائیل با پیروزی انقلاب در ایران، و بیداری جبهه حزب الله در لبنان سیلی محکمی خورد و امروز دیوانه وار هم چون غده سرطانی به جان کشورهای منطقه افتاده است.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه بیان داشت: داعش فریب خورده ذلیلی است که به ظاهر در میدان است ولی گردانندگان اصلی این توطئه ها و جنایات جز اسرائیل و آمریکا و هم پیمانانش هستند.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد در پایان با تشکر از حضور مردم و مسؤولان شهرستان در این مراسم گفت: برادران افغانستانی در هر برهه به دفاع از اسلام برخاستند و امروز نیز در میدان نبرد با تکفیری ها قهرمانانه در قالب تیپ فاطمیون به میدان آمده اند و همه برادر یکدیگر در تحت لوای اسلام هستیم./202/1306/ب1

ارسال نظرات