۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۴۳۳۷۴۵
وزیر بهداشت:

رییس جمهور این روزها تحت فشار زیادی است

وزیر بهداشت گفت: این روزها فشار زیادی روی رییس جمهور بوده و آقای روحانی نیازمند دعای مردم در شب‌های قدر است.
وزیر بهداشت- سفر به خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عصر امروز در آیین افتتاح چند پروژه درمانی در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد، با تأکید بر بهره‌گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در آموزه‌های قرآنی بر رعایت اخلاق تأکید زیادی شده اما لازم است همه ما به صورت عملی به آموزه‌های قرآن توجه داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت ذی‌قیمتی برای این امر است، افزود: باید در داخل کشور شاهد رفتارهای پسندیده باشیم زیرا یکی از تفاوت‌های اساسی ما با دیگر جوامع در دنیا حسن خلق بوده و در مقطع کنونی نیز آنچه برای عرضه به دنیا داریم همین اخلاق حسنه است.

 

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه نباید در این دنیا به‌گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده خانواده شهدا بوده و در آن دنیا نیز شرمنده خود شهدا شویم، خاطرنشان کرد: از فضای کشور در چنین روزها و ماه بابرکتی خشنود نیستیم زیرا برخی در این ماه به رفتارهایی می‌پردازند که از دین خدا دور است.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم با اشاره به هجمه اخیر علیه رییس جمهور، تصریح کرد: رفتارها و گفته‌های برخی افراد نسبت به دولت خلاف دین و دیانت است.

 

وی با بیان اینکه این روزها فشار زیادی روی رییس جمهور هست، اضافه کرد: آقای روحانی در این ماه مبارک و به ویژه در شب‌های قدر نیازمند دعای مردم است.

 

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه کلید پیشرفت و توسعه اخلاق است، اظهار کرد: همه ما مسؤولان، سیاسیون و نمایندگان مجلس باید توجه داشته باشیم که ماه رمضان فرصت مناسبی برای بازگشت به خویشتن و حرکت به سوی آرامش است ازاین‌رو باید فرصت باقی‌مانده این ماه به ویژه شب‌های قدر را قدر بدانیم.

 

وی در ادامه با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات بهداشتی درمانی ارزشمندی به مردم ارائه شده اما با توجه به افزایش روزافزون جمعیت، هنوز کارهای بر زمین مانده زیادی در این بخش داریم.

 

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی هرچقدر برای افزایش رضایت مردم کار کنیم باز هم کم است، تصریح کرد: برخی افراد می‌گویند جمهوری اسلامی برای رفاه و معیشت مردم نیامده درحالی‌که آسایش، سلامت و رفاه مردم اصلی‌ترین دغدغه من و همکارانم است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف دولت تدبیر و امید نیز تأمین معیشت و رفاه مردم است، خاطرنشان کرد: باید نظام اسلامی آرامش مردم را هم تأمین کند که این آرامش در حوزه سلامت از سوی وزارت بهداشت و درمان به مردم ارائه می‌شود و دولت یازدهم هم در این راستا اقدام به اجرای طرح تحول سلامت کرد.

 

وی با بیان اینکه در قالب این طرح خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه می‌شود، اضافه کرد: این طرح با وجود برخی کاستی‌ها، پذیرفته و حمایت شد و از این پس نیز با قدرت ادامه داشته و دچار خزان نمی‌شود./9314/پ202/ج

ارسال نظرات