۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۳۳۷۴۸
محقق و پژوهشگر علوم اسلامی:

سران غرب و آمریکا از ایران هراس دارند

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ ترسی برای جهان اسلام ندارد، گفت: سران غرب و آمریکا از ایران احساس هراس دارند پس می خواهند جهان اسلام نیز از ایران اسلامی بترسد.
حجت الاسلام علی اصغر الهامی نیا، محقق و پژوهشگر علوم اسلامی

حجت الاسلام علی اصغر الهامی نیا، محقق و پژوهشگر علوم اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه بعد از حضرت محمد(ص) همه دست از اسلام واقعی کشیدند و قرآن نیز به آنها هشدار داد که گروهی می آیند که دوست دار خدا هستند و خدا نیز آنها را دوست دارد، گفت: خداوند فرموده است: این گروه در راه خدا مجاهدت می کنند و از هیچ قدرتی هم نمی ترسند.

 

ایران اسلامی هیچ ترسی برای جهان اسلام ندارد

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی با اشاره اینکه این گروه ایرانیان هستند، افزود: در چند سال اخیر که بحث انرژی هسته ای ایران مطرح بود، سران غرب و آمریکا در هر نقطه ای که سخنرانی می کردند ایران را می کوبیدند.

 

حجت الاسلام الهامی نیا با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ ترسی برای جهان اسلام ندارد، گفت: سران غرب و آمریکا از ایران احساس هراس دارند پس می خواهند جهان اسلام نیز از ایران اسلامی بترسد.

 

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی با بیان اینکه همه بندگان خدا باید این مسیر حقیقی را طی کنند و برای ما نیز راه محبوبیت خدا باز است، گفت: خداوند می فرماید: بندگانی که اول واجبات را و سپس مستحبات مثل نماز های نافله را به جا می آورند من چشم، گوش، دست و پای آنها می شوم و وقتی در میادین جنگ ورود می کنند به جای آنها می جنگم.

 

شب قدر شب سند وجود امام معصوم است

حجت الاسلام الهامی نیا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شب قدر شبی است که پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) فرمودند: در این شب خداوند مقرر کرد که آسمان ها و زمین را بیافریند و مقرر کرد ولایت تو بر بشریت واجب باشد، گفت: در شب قدر به اذن خداوند تمام مقدمات عالم همراه با فرشتگان به زمین می آیند و در واقع شب قدر شب سند وجود امام معصوم است.

 

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی با بیان اینکه باید به امامان ایمان داشته باشیم و آنها را در زندگی نیز قبول داشته باشیم، اظهار داشت: امام حسن مجتبی (ع) و سایر ائمه (ع) ماموریتشان تمام نشده پس این نیز نوعی ایمان به غیب است.

 

امامان معصوم کنار گذاشتنی نیستند

این کارشناس مذهبی یادآور شد: علامه طباطبائی گفته است: ایمان به معصومین مانند حلقه هایی است که به پیامبر (ص) متصل شده و پیامبر (ص) نیز به خداوند متصل می شوند پس گم شدن یکی از این حلقه ها ارتباط با خداوند را قطع می کند.

 

حجت الاسلام الهامی نیا خاطرنشان کرد: امامان معصوم کنار گذاشتنی نیستند پس باید الان نیز در زندگی ما باشند، چرا که ولایت باطن عالم است./302/842/ب1

ارسال نظرات