۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۳۵۱۲۷
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بیداری ملت های اسلامی از دستاوردها و برکات روز قدس است

کریمی قدوسی با تأکید بر این‌که اولین حرکتی که سبب شد امت اسلامی خود را پیدا کند روز جهانی قدس بود، گفت: این حرکت آهسته آهسته سبب شد که بیداری اسلامی در برخی کشورهای مسلمان به وجود آید و تحولات عظیمی را در منطقه و جهان اسلام رقم بزند.
جواد کریمی قدوسی

محمد جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به لزوم شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز جهانی قدس یکی از دستاوردهای نظام اسلامی است.

 

وی در ادامه با بیان این‌که حضور مداوم مردم در این روز سبب شد که این مسأله یک فرهنگ بین‌المللی شود، ابراز داشت: مبنای تولید این فرهنگ، فرهنگی است که آثار آن در همه کشورهای دنیا کاملا ملموس است و با گذشت بیش از یک قرن از راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس امروز آن اهداف و شعارهای الهی مردم که در ابتدای راه به صورت یک آرمان باور نکردنی و دست نیافتنی بود بر اثر این مقاومت بیش از هر زمان دیگری این آرمان‌ها در دسترس قرار گرفته است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر ورود به قدس و آزادی اولین قبله مسلمین آرزوی هر مسلمان در دنیا است که به یک رویای صادقه تبدیل شده است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز داشت: این رویای صادقه در حال تعبیر است و امسال در روز قدس مردم باید با این نگرش که توانستند چند اقدام اساسی با برگزاری روز قدس به وجود آورند که یکی از آنها بیداری اسلامی در کشورهای عربی بود شرکت کنند.

 

کریمی قدوسی با تأکید بر این‌که اولین حرکتی که سبب شد امت اسلامی خود را پیدا کند روز جهانی قدس بود، اظهار داشت: این حرکت آهسته آهسته سبب شد که بیداری اسلامی در برخی کشورهای مسلمان به وجود آید و تحولات عظیمی را در منطقه و جهان اسلام رقم بزند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر لزوم حضور همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: به امید خدا امسال هم مانند سال‌های گذشته حضور مردم با توجه به این اتفاقات بیش از هر زمان دیگری چشم گیر باشد./922/ت302/ج

ارسال نظرات