۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۴۹۶۲۰۰
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان تشریح کرد؛

تعامل و تقسیم کار نیروهای مجمع و جبهه مردمی در استان اصفهان

حجت الاسلام باطنی بحث انتخاب و حمایت از کاندیداهای اصلح برای شورای شهر و میان دوره ای مجلس در شهر اصفهان را وظیفه مجمع اصوگرایان دانست و گفت: در شهرستان ها نیروهای مجمع و جبهه مردمی در کنار هم بحث شورای شهر را نیز دنبال خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین باطنی

حجت الاسلام علیرضا باطنی، دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره روند تعامل و تقسیم کار مجمع اصولگریان اصفهان با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان گفت: تقریباً دو سوم از اعضای شورا مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در اصفهان مشترک با مجمع اصولگرایان اصفهان است.

وی ادامه داد: مجمع اصولگرایان و جبهه مردمی کاملاً هماهنگ با یکدیگر عمل می کنند، اولاً همه ما تلاش می کنیم تا انتخابات با مشارکت حداکثری مردم استان و شهر اصفهان انجام شود، همچنین هیچ کار موازی و تقابلی بین این دو مجموعه وجود نخواهد داشت.

نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  استان اصفهان افزود: از ابتدای کار تقسیم کار صورت گرفته و قرار است تا جبهه مردمی موضع ریاست جمهوری را دنبال کند و مجمع اصولگرایان هم در خدمت سیاست های جبهه قرار دارد و وظیفه انتخابات و کاندیداهای اصلح برای شورای شهر و میان دوره ای مجلس در شهر اصفهان بر عهده مجمع اصولگرایان است.

حجت الاسلام باطنی اظهار داشت: ما جبهه مردمی نیروهای انقلاب در شهر اصفهان را برای انتخابات مجلس و شورای شهر هزینه نخواهیم کرد و این از ابتدا مورد توافق دوستان بوده است و در مرکز استان تنها از ظرفیت مجمع اصولگرایان اصفهان برای مجلس و شورای شهر استفاده می شود.

وی درباره این سؤال که آیا این تقسیم کار در سایر شهرستان های استان هم مشابه شهر اصفهان است یا خیر، ابراز داشت: در سایر شهرستان های استان به غیر از شهر اصفهان نیروهای مجمع اصولگرایان و جبهه مردمی تحت نام جبهه مردمی نیروهای انقلاب در ‏کنار یکدیگر قرار گرفته اند و علاوه بر بحث انتخابات ریاست جمهوری بحث کاندیداهای اصلح انقلابی و حمایت از آن ها برای شورای شهر را هم دنبال خواهند کرد.‏

نائب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  استان اصفهان بیان داشت: زمان تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس از 21 تا 27 اردیبهشت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با انتخابات میاندوره ای مجلس دهم و دوره دوازدهم ریاست جمهوری در تاریخ 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. /869/۳۰۲/ب2

 

 

ارسال نظرات