۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۲۸۹۰۶

تقدیر روحانی اهل تسنن لبنان از صدور حکم اعدام علیه شیخ فتنه

عضو تتجمع علمای مسلمان لبنان از صدور حکم اعدام علیه شیخ فتنه در این کشور تقدیر کرد.
شیخ خضر الکبش از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ خضر الکبش عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی از صدور حکم اعدام علیه احمد الاسیر معروف به شیخ فتنه و همپیمانان وی در این کشور تقدیر کرد.

وی افزود: حکم دادگاه نظامی که پس از مدت ها غیبت صادر شد کاملا عادلانه بوده و انصاف را در حق خون نیروهای ارتش که در مواجهه با الاسیر تروریست و پروژه تخریبکارانه آن شهید شدند، رعایت کرد.

این روحانی اهل تسنن تأکید کرد که پروژه ویرانگرانه الاسیر از صیدا آغاز شد و به سایر مناطق لبنان و حتی اردوگاه های فلسطینی در لبنان انتقال یافت.

شیخ خضر الکبش با اشاره به ناراحتی خانواده های تروریست ها اظهار داشت: گرچه این خبر برای خانواده ها سنگین و دردناک بود اما باید بدانند که فرزندانشان علیه وطن جنایت کرده اند و از آنها می خواهیم اقدام نادرستی انجام ندهند.

وی ادامه داد: برخی درصدد برانگیختن احساسات خانواده های تروریست ها هستند تا فتنه جدیدی در شهر ایجاد کرده و به مصالح خود که کاملا از این مساله دور است، برسند.

دادگاه نظامی در بیروت روز پنجشنبه احمد الأسیر تروریست مشهور لبنانی را که در قتل شماری از نیروهای ارتش لبنان در ژوئن سال 2013 میلادی دست داشت، به اعدام محکوم کرد.

این دادگاه همچنین 8 نفر دیگر را در این پرونده به اعدام محکوم کرد که در بین این افراد دو پسر الأسیر و برادر او دیده می‌شوند./980/ب903/د

ارسال نظرات