۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۵۳۹۹۱۱

پیام شورای هماهنگی تشکلها و فعالان فکری و فرهنگی حوزه درباره پیروزی اخیر جبهه مقاومت

در پی پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی بر داعش، شورای هماهنگی تشکلها و فعالان فکری و فرهنگی حوزه، بیانیه ای در این زمینه صادر کرد.
شکست داعش

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی بر داعش، شورای هماهنگی تشکلها و  فعالان فکری و فرهنگی حوزه، بیانیه ای در این زمینه صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
ولینصرن الله من ینصره 
پیروزی معجزه گونه جبهه حق و سپاه مجاهدان اسلام بر جبهه باطل و خبیث آمریکا و صهیونیسم و داعش بر قائد عظیم الشان جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و مرجع معزز نجف اشرف حضرت آیت الله العظمی سیستانی دامت برکاته  و مجاهد عظیم الشان سید حسن نصرالله و سردار پر افتخار سرلشکر قاسم سلیمانی و کلیه مجاهدان و امت شهید پرور مبارک باد.  
امروز تنها سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه قدس و حزب الله لبنان نیستند که آمریکا را «ببر کاغذی»، «طبل توخالی» و «شیطان بزرگ»ی که هیچ غلطی نمیتواند بکند میدانند بلکه همه بسیجیان لشکر حیدریون، فاطمیون، زینبیون، حشد الشعبی عراق، رزمندگان حوثی یمن و هزاران دل داده اهل بیت علیهم السلام پیام «هیهات من الذله» حسین ابن علی  علیهماالسلام را شنیده اند و استنصار ایشان را «لبیک یا حسین» میگویند. البته این همه از فضل و رحمت خداست که با «یریکموهم اذا التقیتم فی اعینکم قلیلا» کوچکی دشمن را به ما نشان داد و با «یقللکم فی اعینهم» و کم نشان دادن سپاه اسلام در نظر آنان، دشمن را به اشتباه محاسباتی انداخت تا قدرت لشکر الهی و نیروهای عظیم حزب الهی را دست کم بگیرد و وارد معرکه ای  و میدانی شود که جز هلاکت و خفت برایش ندارد
ما حوزویان این فرمایش امام خامنه ای مدظله العالی به گوش جان شنیده و اقدامات مناسب را با حول و قوه الهی خواهیم داشت که:«آنهایی که با سرمایه گذاری سنگین این توطئه شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست سعی خواهند کرد که آن را در بخشی دیگر از این منطقه و یا به شکلی دیگر دوباره به جریان افکنند. حفظ انگیزه، حفظ هوشیاری، حفظ وحدت، زدودن پسماند خطرناک، کار فرهنگی بصیرت افزا و خلاصه آمادگی های همه جانبه نباید فراموش شود»
 در پایان امیدواریم همچنان که مجاهدان اسلام به فرماندهی سرداران سپاهتان وعده سه ماهه نابودی داعش را در کمتر از 2 ماه عملی کرده اند وعده 25 ساله نابودی اسرائیل را نیز در زمانی هر چه کمتر عملی نمایند. «و ما النصر الا من عندالله» 
والسلام علیکم و رحمه الله 
شورای هماهنگی تشکلها و  فعالان فکری و فرهنگی حوزه

/917/ 103/ص

ارسال نظرات