۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۶۷۵۳۸
نماینده مجلس:

آمریکا و اسرائیل غاصب برای خاورمیانه نقشه دارند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جلوی غده سرطانی گرفته نشود این غده به تدریج پیشرفت خواهد کرد و کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه را ملتهب می‌کنند، آن‌ها برای خاورمیانه نقشه دارند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم شب قدر(23 ماه مبارک رمضان) که در مسجد سیدالشهدا(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس روایات شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از مابقی شب‌های قدر مهم‌تر است و مقدرات یک سال انسان در این شب رقم می‌خورد.

وی گفت: در این شب‌ها هر چه که از خدا بخواهیم نیز خداوند متعال به ما عطا می‌کند چرا که خدا ارحم الراحمین است و امروز تمام سوره‌های قرآن ساری و جاری است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز قدس، افزود: باید در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشوری داشته باشیم و قرآن نیز وعده داده که اگر شما دین خدا را یاری کنید، خداوند متعال هم به شما کمک می‌کند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: برخی می‌گویند ما به اسرائیل چه کاری داریم!، این حرف آن‌ها اشتباه است، ما به آن‌ها کاری نداریم بلکه آن‌ها به ما کار دارند و منطقه را دچار التهاب کردند.

وی ادامه داد: اگر جلوی غده سرطانی گرفته نشود این غده به تدریج پیشرفت خواهد کرد و کشورهای منطقه مانند عراق وسوریه را ملتهب می‌کنند، آن‌ها برای خاورمیانه نقشه دارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد کدخدای خاورمیانه اسرائیل باشد و تمام کشورهای خاورمیانه از جهت فناوری، اقتصادی و نظامی پایین‌تر از رژیم صهیونیستی باشند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: ما چه مرگ بر آمریکا بگوییم و چه نگوییم آن‌ها نقشه و توطئه‌های خود را برنامه‌ریزی و پیاده می‌کنند، مگر سوریه با آمریکا ارتباط نداشت؟ مگر مردم سوریه مرگ بر آمریکا می‌گفتند؟ اما امروز حلب را به خاک و خون کشاندند.

وی افزود: آن‌ها می‌خواهند کشورهای اسلامی مستقل و توانمند نباشند و به دنبال یکی مانند عربستان هستند تا نوکرشان باشند و مثل گاو شیرده آن را بدوشند و اجازه توانمندی به ملت عربستان را نمی‌دهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص تسهیلات ارزان قیمت، گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون دلار تسهیلات ارزان قیمت با سود پایین در اختیار افرادی که به دنبال ایجاد اشتغال هستند، قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه بیکاری یکی از مشکلات و معضلات بزرگ در کشور است، عنوان کرد: مسؤولان استانی(اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا استانداری) برای این تسهیلات سامانه‌ای طراحی کنند تا تسهیلاتی که به هر نفر داده می‌شود به همراه میزان مبلغ، نوع ایجاد شرکت و اینکه منجر به اشتغال چند نفر شده در این سامانه نوشته و شفاف‌سازی شود./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات