۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۸۲۱۴۳

درخواست دبیرکل وحدت مسلمین پاکستان از عراق برای حل مشکل ویزای اربعین

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با ارسال نامه‌ای به نخست وزیر عراق تاکید کرد: امسال برای ویزای زائران اربعین با مشکل مواجه شده‌ایم و تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنید.
«راجا ناصر عباس جعفری» دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «راجا ناصر عباس جعفری» دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با ارسال نامه به «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق تاکید کرد: امسال برای ویزای زائران اربعین با مشکل مواجه شده‌ایم و تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنید.

وی در ادامه این نامه نوشت:در سال‌های گذشته سفارت عراق در اسلام آباد بهترین خدمات را در خصوص ویزا به زائرین ارائه می داد، و از شما می خواهم که به سفارت عراق در اسلام آباد سفارش ویژه در خصوص صدور ویزا برای زائرین پاکستانی انجام دهید.

جعفری تأکید کرد: منتظر اقدامات مثبت شما در خصوص حل مشکلات زائران اربعین حسینی هستیم. خدا به شما جزای خیر دهد.

از سوی دیگر حجت الاسلام و المسلمین «شفقت حسین شیرازی» معاون امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین طی تماسی تلفنی با «ابراهیم جعفری» وزیر امور خارجه عراق از وی خواست تا نسبت به تاخیر در روند صدور روادید به زائران پاکستانی از سوی سفارت عراق در اسلام آباد، واکنش نشان دهد.

مقامات عراق اطمینان دادند که مشکل ویزای زائران پاکستانی را حل خواهند کرد و در این زمینه همکاری می‌کنند.

سفارت عراق در پاکستان از مدتی قبل به دلایل دیپلماتیک صدور ویزای زائران پاکستانی را متوقف کرده بود که در حال حاضر این مشکل برطرف شده است./۸۴۷/ب۱۰۲/ع

منبع: فارس

ارسال نظرات