۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۸۷۴۸۲

برگزاری همایش طلیعه حضور در قم با حضور ۳۳۰ طلبه خواهر استان مازندران

مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مازندران از برگزاری همایش طلیعه حضور در قم با حضور ۳۳۰ طلبه خواهر استان مازندران در قم خبرداد.
همایش طلاب خواهر

مهدیه رستمی مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش طلیعه حضور با حضور طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران این استان در قم خبرداد و اظهار داشت: در این همایش بیش از 330 نفر از طلاب خواهر سال تحصیلی 98-97 حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این همایش حجت الاسلام غفاری مدیر حوزه های علمیه خواهران استان مازندران و حجت الاسلام محمدی قائم مقام رییس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مازندران اضافه کرد: این گردهمایی روز چهارشنبه 14 آذرماه از ساعت 8 صبح در اردوگاه حضرت نرجس(س) مسجد مقدس جمکران برگزار می شود و ان شاءالله روز پنجشنبه نیز دیداری با حجت الاسلام والمسلمین بهجب پور مدیر حوزه های علمیه خواهران خواهیم داشت.

وی با بیان این که استان مازندران 22 حوزه علمیه برای خواهران دارد، ابراز داشت: این حوزه های در سه سطح دو، سه و چهار یعنی کارشناسی، ارشد و دکتری طلبه می پذیرد که مجموع طلاب و فارغ التحصیلان این مراکز و مدارس به بیش از پنج هزار نفر می رسد.

رستمی ادامه داد: طلابی که روز چهارشنبه و پنجشنبه در قم حضور خواهند داشت طلابی هستند که امسال وارد حوزه شده و برای سال تحصیلی جدید کار خود را در مقطع سطح دو آغاز کرده اند، البته تعداد طلاب سال اول بیش از این مقدار است ولی این 330 نفر از بین همه طلاب جدید الورود گزینش شده اند.

وی با بیان این که 17 حوزه علمیه خواهران برای سال تحصیلی جدید پذیرش طلبه جدید الورود داشته اند، خاطرنشان کرد: در استان مازندارن پنج مدرسه امسال پذیرش جدید نداشتند ولی سایر مدارس و حوزه های علمیه طلبه های جدید الورود خود را بعد از آزمون کتبی و شفاهی پذیرش کردند./1330۳۰۲/ج

ارسال نظرات