۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۹۰۶۹۴
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «هدایت و سیاست در پرتو گفتگوهای امیرالمومنین» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «هدایت و سیاست در پرتو گفتگوهای امیرالمومنین» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «هدایت و سیاست در پرتو گفتگوهای امیرالمومنین(ع)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «هدایت و سیاست در پرتو گفتگوهای امیرالمومنین(ع)» اظهار داشت: بخشی از احادیث بازتاب گفتگوهای امیرالمؤمنین(ع) با افراد گوناگون از دوست و دشمن و خویش و بیگانه است.

وی گفت: فراهم آوردن، ترجمه و ارائه آن‌ها به مناسبت سال آن حضرت سودمند به نظر آمد و در ارشاد و هدایت و بیان روش حکومت و سیاست راهگشا است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب حاضر گزینشی است از این گفتگوها که در آغاز کار اندک تصوّر می‌شد و با بررسی منابع و مشاهده کثرت موارد، عرضه کامل آن‌ها به فرصتی دیگر واگذار گردید.

وی به معرفی کتاب «هدایت

محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «هدایت و سیاست در پرتو گفتگو‌های امیرالمومنین (ع)» اظهار داشت: بخشی از احادیث بازتاب گفتگو‌های امیرالمؤمنین (ع) با افراد گوناگون از دوست و دشمن و خویش و بیگانه است.

وی گفت: فراهم آوردن، ترجمه و ارائه آن‌ها به مناسبت سال آن حضرت سودمند به نظر آمد و در ارشاد و هدایت و بیان روش حکومت و سیاست راهگشا است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب حاضر گزینشی است از این گفتگو‌ها که در آغاز کار اندک تصوّر می‌شد و با بررسی منابع و مشاهده کثرت موارد، عرضه کامل آن‌ها به فرصتی دیگر واگذار گردید.

وی به معرفی کتاب «هدایت و سیاست در پرتو گفتگو‌های امیرالمومنین (ع)» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته مهدی عبداللهی است که در مؤسسه پیام امام هادی (ع) تهیه شده و در انتشارات پیام امام هادی (ع) به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «هدایت و سیاست در پرتو گفتگو‌های امیرالمومنین (ع)» با ۳۲۴ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۹۰۰۰۰ ریال در سال ۱۳۷۹ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۴۵۰۰۰ ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/

و سیاست در پرتو گفتگوهای امیرالمومنین(ع)» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته مهدی عبداللهی است که در مؤسسه پیام امام هادی(ع) تهیه شده و در انتشارات پیام امام هادی(ع) به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «هدایت و سیاست در پرتو گفتگوهای امیرالمومنین(ع)» با 324 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 90000 ریال در سال 1379 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 45000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/

ارسال نظرات