۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۵۹۵۷۰۴
سردار نقدی:

حل مشکلات اقتصادی کشور به دست مردم است

حل مشکلات اقتصادی کشور به دست مردم است
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: در کشور مردم سالار ایران که اداره کشور به دست مردم است حل مشکلات اقتصادی آن هم به دست مردم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار محمدرضا نقدی پنجشنبه شب در آیین یادواره شهدای انقلاب اسلامی با موضع ‹‹چهل سال اقتدار›› که در مسجد صفاری کاشان برگزار شد، گفت: شهدا در وصیت نامه‌های خود هر آنچه را که آرزو داشتند نوشتند.

وی افزود: نقطه اشتراک همه وصیت نامه‌های شهدا و بیشترین واژه به کار رفته در وصیت نامه شهدا این بود که اگر می‌خواهید عاقبت بخیر باشید و کشور پیشرفت کند و بر دشمنان کشور پیروز شوید مطیع ولایت باشید و ولایت را تنها نگذارید.

سردار نقدی ادامه داد: نخستین درخواست شهدا در وصیت نامه‌های خود از ما اسلام و مبارزه با دشمن و قدرت‌های شیطانی است و هرگاه ملت به آرمان‌ها و تفکر شهدا توجه کردند موفق بودند و هرگاه نسبت به آن بی توجه بودند با مشکل روبرو بودیم.

وی ادامه داد: اگر امروز ملت ایران به انرژی هسته‌ای خود افتخارمی کند، انرژی هسته‌ای از شهید شهریاری‌ها و علی محمدی‌ها و رضا نژادی‌ها و احمدی روشنی‌ها است که به وصیت شهدا عمل کردند و خودشان نیز به شهادت رسیدند.

سردار نقدی گفت: کشوری که اکثریت آن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بیسواد بودند امروز به دستاورد‌های هوا فضای خود افتخار می‌کند و به آن می‌بالند از اینکه ماهواره با موجود زنده به فضا فرستاده اند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز در چهل سالگی خودش رتبه دوم دنیا در برخی از بخش‌های سلول‌های بنیادی به دست آورده است این موفقیت به واسطه عمل به وصیت نامه شهدا است.

به گفته وی اگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک کارنامه درخشان از انقلاب داریم به واسطه خون شهدا و عمل به وصیت نامه شهدا است و هرکجا که کارنامه ما ناموفق بوده همانجایی است که نسبت به خون شهدا و وصیت نامه شهدا بی توجه بوده ایم.

سردار نقدی رسیدن انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی را یک اتفاق نادر در همه انقلاب‌های جهان دانست و عنوان کرد: هیچکدام از انقلاب‌هایی که در دنیا رخ داده است به چهل سالگی خود نرسیدند حتی بزرگترین انقلاب دنیا که بعثت پیامبر اکرم (ص) بود بعد از مدت کوتاهی به انحراف کشیده شد.

وی به پیشرفت‌های ایران طی چهل ساال گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه برخی عنوان می‌کنند اگر حکومت سابق هم بود شاهد پیشرفت‌ها بودیم و دنیا در حال پیشرفت است، گفت: این بی انصافی است که گفته شود همه کشور‌ها پیشرفت کرده اند ما هم پیشرفت کرده ایم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه افزود: افزون بر پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در تمامی بخش ها، با پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی و مردم سالاری به ملت ایران هدیه شد.

سردار نقدی ادامه داد: در دنیا هیچ کشوری مانند ایران استقلال ندارد و آزادی در ایران در همه جهان نمونه است به طوریکه کودکان نیز مسؤولان کشور را به چالش می‌کشند در حالیکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استبداد و خفقان بیداد می‌کرد.

به گفته وی امنیتی که امروز درجمهوری اسلامی ایران است در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانید.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه افزود: ملت ایران امروز به برکت خون شهدا مردم سالار و مستقل و آزاد است و در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها نقش دارند اجازه دخالت به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهند.

سردار نقدی گفت: حل و فصل تمام مشکلات اقتصادی و اختلاس و گرانی کشور به دست ما است نه رهبری، چرا که اداره کشوری که مردم سالار است به دست خود مردم است و مردم سالاری در ایران در دنیا که حزب سالاری حاکم نظیر ندارد.

وی با اشاره به اینکه بهترین مدل مردم سالاری در جهان متعلق به جمهور اسلامی است افزود: در چنین کشور مردم سالاری که همه مسؤولان آن مستقیم و غیر مستقیم از سوی مردم انتخاب می‌شوند اداره کشور هم به دست مردم است و مشکلات اقتصادی کشور را هم مردم باید برطرف کنند نه رهبری، چرا که رهبری در جامعه مردم سالار توحیدی نقش هدایت را دارد.

سردار نقدی گفت: ولایت فقیه محافظ آرای مردم است و در چندین نوبت که تلاش کردند رای مردم را باطل کنند رهبری اجازه نداد و همه جا رهبری حافظ مردم سالاری است.

وی افزود: رهبری از قبل اعلام کرد مذاکرات به نتیجه نمی‌رسد و به مذاکرات خوشبین نیستم و آمریکایی‌ها بدعهد هستند و هدف آن‌ها هسته‌ای نیست بلکه هدف آن‌ها دین ما است چرا که هسته‌ای بگیرند به دنبال گرفتن موشکی هستند و موشکی را بگیرند به دنبال بهانه‌ای دیگر هستند.

سردار نقدی گفت: رهبری از قبل اعلام کرد اقتصاد ایران با مذاکره حل نمی‌شود و تنها راه حل مشکل اقتصادی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است، اما به کاندید‌اهایی رای دادیم که می‌گفتند مذاکره با آمریکا از اکسیژن هوا واجب‌تر است و آمریکایی‌ها بد عهد نیستند و تحریم‌ها برداشته می‌شود و سانتیفیوژ‌ها می‌چرخند و اقتصاد رونق می‌گیرد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات