۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۹۶۸۵۶
دفتر تبلیغات با صدور بیانیه ای تاکید کرد؛

حوزه همراه با مردم برای خلق حماسه ای دیگر در 22 بهمن

حوزه همراه با مردم برای خلق حماسه ای دیگر در 22 بهمن
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی بر حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد.

متن این پیام بدین شرح است:
«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

وَ نُریدُ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْاَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین( سوره قصص / آیه 5)
اکنون که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری مردی الهی و حمایت ملتی غیور، از نهالی نوپا تبدیل به درختی تنومند در مقابل تند بادهای طاغوتی شده است و در مسیر درخشان به سمت تعالی و پیشرفت در حرکت است، 40 سال پایمردی و مقاومت این ملت بر ایمان الهی و اطاعت از ولی خدا و نشاط برای رسیدن به حضرت حق را باید ستایش کرد.

علی‌رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی، تنگناهای معیشتی و تحریم های ظالمانه، بی تردید رشد در عرصه های مختلف امری غیر قابل انکار است اما امید می رود تا در دهه چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران سرافراز به جایگاه پیش بینی شده در چشم انداز ترسیمی خود و جایگاه آرمانی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب ، امام خامنه ای «مدظله العالی» دست یابد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله علیها) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از عموم مردم متدین و غیور بویژه اساتید، فضلا و مبلغان حوزه های علمیه دعوت می نماید تا با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه در سراسر کشور، ضمن تاکید مجدد بر پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدمی در مسیر پیروزی نهایی بر شیطان بزرگ(آمریکا) و متحدان غربی، عربی و عبری آن بردارند. /924/د103/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات