۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۹۶۹۲۱

مجمع نمایندگان طلاب مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی دعوت کرد

مجمع نمایندگان طلاب مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی دعوت کرد
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای عموم مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

متن بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر….

بفضل الهی شاهد چهلمین سالگرد جشن شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم که مقارن با ایام سوگواری سیده نساء العالمین حضرت فاطمه زهراء(سلام الله علیها) شده است.

ملت بزرگ ایران؛ امسال فجر فاطمی را به حرکت منسجمانه ، وحدت آفرین و دشمن شکن ؛ همچون روزهای اول انقلاب، در روز ۲۲ بهمن حضور سرنوشت ساز خواهد داشت.

ایران اسلامی امروز شاهد است که جوانان برومندش در اکتشافات علمی و رتبه های جهانی در میادین ورزشی و کاروزار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی سرآمد بوده و هرگز مقهور دشمنان نشده و نخواهد شد چرا که میثاق با بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ( رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را تا آخرین قطره خون نزد پروردگار عالمیان امضاء نموده است.

امروز شاهد هستیم خوی استکباری مرتجعین و صهیونیزم بین الملل با ایجاد تفرقه و اختلاف و جنگ داخلی و کودتا در بعضی از کشورها به خوی استکباری خود همچنان ادامه می دهد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن دعوت از تمام افشار جامعه اعم از پیر و جوان، خرد و کلان، زن و مرد برای حضور چشمگیر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، دوشادوش امت حزب الله و همیشه در صحنه فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب فریاد مرگ بر آمریکا فریاد مرگ بر ترامپ، مرگ بر جان بولتون، مرگ بر پمپئو، مرگ بر سردمداران جانی آمریکا است و نه مرگ بر ملت آمریکا، و به تمام جهانیان اعلام میکنیم تا وقتی که آمریکای جنایتکار به خباثت و رذالت خود ادامه دهد، این فریاد از دهان ایرانیان نخواهد افتاد.

به امید ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الامر و الزمان و گسترش عدل و قسط در سرتاسر عالم.پ

آمین یا رب العالمین. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

/924/د103/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات