۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۵۹۷۰۰۲
حجت الاسلام پناهیان:

شعار مرگ بر آمریکا ریشه در آموزه های دینی دارد

شعار مرگ بر آمریکا ریشه در آموزه های دینی دارد
استاد حوزه علمیه گفت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه در آموزه های دینی دارد و خداوند همواره در قرآن به مبارزه با ظلم و ستیز با استکبار تاکید کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام احمد پناهیان یکشنبه شب در یادواره ۵۹ شهید و شهید مدافع حرم ‹‹محمد مهدی لطفی نیاسر›› که در مسجد امیرالمومنین شهر نیاسرکاشان برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در هیچ شرایطی به آمریکا اجازه یاوه گویی و دخالت در سرنوشت خود را نخواهد داد.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ايران را استقامت و ایمان ملت ايران دانست و افزود: اگر مردم زمان پیامبر اکرم (ص) مانند مردم با ایمان و شجاع ایران بودند پیامبراسلام در برابر دشمنان پیروز مطلق بود.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده است که به راحتی از دست داده شود و هزاران شهید خون بهای پیروزی و تداوم آن است، اظهار داشت: تنها در دوره ۸ ساله دفاع مقدس ۲۴۵ هزار شهید تقدیم نظام و اسلام شده است.

به گفته وی استقبال نوجوانان و جوانان برای حضور در جبهه‌های نبرد حق بر عليه باطل در دوران دفاع مقدس به اندازه‌ای زیاد بود که تنها نزدیک به ۸۵۰ هزار نفر رزمنده در خط مقدم جبهه در حال نبرد با دشمن بودند.

استاد حوزه علمیه اذعان کرد: امروز نیز غیرت و ایمان جوانان کشور نه تنها کمتر از جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس نیست بلکه بیشتر است چرا که نسل جوان و انقلابی امروز ایران اسلامی آماده و پا به رکاب تنها منتظر یک اشاره از رهبر معظم انقلاب فرمانده کل قوا  است تا همچون رزمندگان مدافع حرم جان خود را تقدیم اسلام کنند.

حجت الاسلام پناهیان به دوران سخت و دشوار دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی در برابر لشکر تا دندان مسلح صدام که آمريكا و استكبار جهاني و بیش از ۳۶ کشور از او حمایت می‌کردند با اتکا به خدا و رهبری امام خمینی (ره) در برابر دشمن ایستاد و مقاومت کرد تا به پیروزی رسید.

وی در ادامه یادآور شد: اگر امروز برخی تصور می‌کنند می‌توانند با اعتماد و تکیه بر آمریکا و اروپا مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند باید بدانند آمریکا و کشور‌های اروپایی با مشکلات زیاد و اعتراضات مردمی روبرو هستند و در سراشیبی سقوط قرار دارند.

حجت الاسلام پناهيان ادامه داد: برجام نتیجه اعتماد به آمریکا و دنیای غرب  نه تنها  دستاوردی  براي كشور نداشت بلکه ضرر و زیان‌های زیادی را برای ملت و کشور به همراه داشت، اما هنوز برخی نمی‌خواهند قبول کنند اعتماد به دشمن به غیر از ضرر هیچ دستاوردی نداشته است.

استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا ریشه در آموزه های دینی دارد و خداوند همواره در قرآن به مبارزه با ظلم و ستیز و استکبار تاکید کرده است گفت: مردم ایران اسلامی روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور و با نشاط خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار جهانی خواهند زد. 

لازم به توضیح است، شهید مهدی لطفی نیاسر اهل نیاسر کاشان و از بسیجیان استان قم در حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی در حومه حمص به خیل شهدای مدافع حرم پیوست./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات