۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۹۷۲۲۲
آیت الله نوری همدانی:

ملت باحضور حماسی در 22بهمن پیشاپیش نشست سران کفر در لهستان را به شکست کشاند

ملت باحضور حماسی در 22بهمن پیشاپیش نشست سران کفر در لهستان را به شکست کشاند
حضرت آیت الله نوری همدانی با قدردانی از حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور حماسی را سبب شکست پشاپیش نشست سران کفر در لهستان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید صبح امروز در دیدار جمعی از طلاب با تقدیر از حماسه ملت بصیر ایران در حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب نشان دادند که با وحدت، عزت و اقتدار پشتیبان انقلاب اسلامی، نظام و رهبری هستند.

وی افزود: مردم با حضور میلیونی خود خواب دشمنان انقلاب و ملت را آشفته و ثابت کردند که اجازه جسارت به هیچ کشوری به نظام اسلامی را نخواهند دارد، ملت با بصیرت و حضور خود در صحنه برنامه های دشمن علیه ایران و نشست سران کفر علیه انقلاب را در لهستان و نقاط دیگر پیشاپیش به شکست کشاندند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که اسلامیت و جمهوریت در 40 سال انقلاب اسلامی جلوه گر بوده است، اظهار داشت: اینکه حضرت امام بر اسلام تاکید ویژه داشتند به این دلیل که  مسلمانان روحیه ذلت پذیری ندارند و هرجا ظلم و ستم ببیند بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی مقابل مستکبرین ایستادگی می کنند و اجازه زور گویی نخواهند داد.

وی با انتقاد از سیاست های دوگانه غرب ادامه داد: دنیای استکبار کشتن کودک شش ساله را نمی بینید و حاکمان قبیله ای آن کشور را مجریان حقوق بشر معرفی می کند اما ایران را با داشتن این مردم غیرتمند و مدافع نظام و انقلاب را ناقض حقوق بشر معرفی  و  خود را رسوا کرده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که مسؤولان باید قدردان مردم بصیر باشند، ابراز داشت: مسؤولان باید قدر مردم را بدانند چرا که مردم با ندای رهبر انقلاب و با اعتقاد دینی و مذهبی پای کار انقلاب هستند.

وی خطاب به مسؤولان گفت: قدر مردم خصوصاً جوانان را بدانید و آگاه باشید که وظیفه شما در مقابل این مردم بصیر و انقلابی سنگین شده و تعلل در انجام وظایف و خدمت به این مردم گناه بزرگی است.

این مرجع تقلید با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و ایام پیروزی انقلاب  خاطرنشان کرد: باید قدر فاطمیه را بدانیم و عزای این بانو بزرگ و اهل بیت(ع) در این کشور در هر زمان به احسن وجه صورت گیرد که هرچه داریم از این خاندان است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات