۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۹۷۲۳۲
مدیر حوزه علمیه لرستان:

اخلاص عمل رمز موفقیت طلبه مبلغ است

اخلاص عمل رمز موفقیت طلبه مبلغ است
مدیر حوزه علمیه لرستان به نقش تبلیغی طلاب اشاره کرد و گفت: طلاب باید قدر جایگاه خود را بدانند و با اخلاص عمل و دلسوزی در عرصه تبلیغ فعالیت کنند.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در بهمن ماه جاری آموزشی تلبس ویژه جمعی از طلاب حوزه علمیه استان برگزار شد.

وی خروجی حوزه را تبلیغ خواند و افزود: در این راستا حوزه رسالتی خطیر در تربیت طلابی توانمند و مبلغ برای آینده جامعه بر دوش دارد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی طلبه ها در جامعه و در قالب طرح های تبلیغی مختلف عنوان کرد: طلبه برای موفقیت در این زمینه باید تلاش و پشتکار داشته باشد و قدر جایگاه خود را بداند.

وی اخلاص، دلسوزی، سعه‌ صدر، عزت ‌نفس را از ویژگی های مهم طلاب عنوان کرد و گفت: طلبه مبلغ باید الگوی مردم به ویژه نسل جوان باشد و همواره سطح علمی و اخلاقی خود را ارتقا بخشد.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اهمیت اخلاق در کنار تحصیل بیان داشت: مبلغ با اخلاق در انجام مسؤولیت خود همواره موفق تر عمل می کند.

وی اظهار داشت: طلاب مبلغ باید به بایسته های تبلیغی توجه داشته باشند و اولویت های تبلیغی را مدنظر قرار دهند، در این راستا حوزه فرصت های آموزشی در اختیار طلاب قرار می دهد و باید نهایت بهره مندی را ببرند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تلبس خاطرنشان کرد: طلابی که این کارگاه آموزشی را با موفقیت گذرانده اند پس از شرکت در مصاحبه شفاهی، برای پوشیدن لباس روحانیت معرفی می شوند.

وی بیان کرد: طلبه ای که به لباس روحانیت ملبس می شود باید شأن لباس روحانیت را حفظ کند و به اخلاق و رفتار خود توجه داشته باشد که الگوی دیگران باشد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات