۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۹۷۵۲۵
امام جمعه رشت:

اروپایی‌ها پس از برجام به دنبال تحمیل قوانین ننگین دیگری به ما هستند

اروپایی‌ها پس از برجام به دنبال تحمیل قوانین ننگین دیگری به ما هستند
امام جمعه رشت با بیان این که رهبری از همان ابتدا نسبت به برجام خوش بین نبودند، گفت: اروپایی‌ها پس از برجام به دنبال تحمیل قوانین ننگین دیگری هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به فشار اروپایی‌ها در خصوص پذیرش لوایح پالرمو از سوی ایران اسلامی گفت: اروپایی‌ها پس از برجام به دنبال تحمیل قوانین ننگین دیگری علیه ما هستند.
 
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدا نسبت به برجام خوش بین نبودند، افزود: ایشان پس از خروج آمریکایی‌ها از برجام نیز به مسؤولان در خصوص عدم اعتماد به اروپایی نیز هشدار داده بودند.
 
امام جمعه رشت به اعتراضات گسترده مردم فرانسه علیه دولت این کشور اشاره کرد و گفت: کسانی که حتی نمی‌توانند مردم خودشان را تحمل کنند چگونه می‌توانند برای ملت ایران دل بسوزانند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که موضوع پالرمو فردا در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: به طور حتم این مجمع تصمیم صحیحی در این خصوص خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به اقدامات آمریکایی‌ها در موضوع برجام گفت: متأسفانه آمریکایی‌ها پس از چند سال مذاکره فشرده مسؤولان در خصوص مسائل هسته‌ای به راحتی از یک توافق نامه بین المللی خارج شد و عدم تصمیم قاطعانه ما موجب خسارت‌های بسیاری برای کشورمان شده است.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمن این روز‌ها همه توان و تلاش خود را برای فشار حداکثری به ایران اسلامی به کار گرفته است، افزود: تصمیم گیری صحیح در خصوص طرح مورد بحث در مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بدعهدی‌های آمریکا و اروپا در موضوع برجام بسیار حائز اهمیت است.
 
امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به حضور حماسی ملت ایران در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: این حضور حماسی و گسترده مردم موجب تضعیف جبهه دشمن و خوشحالی دوستان ملت ایران شده است.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود بار دیگر چهره‌های قاطع و قدرتمندی از ایران اسلامی را به دنیا نشان دادند، تصریح کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان ثابت کردند که با قدرت پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده اند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این پیام مهم چراغ راه حرکت ایران اسلامی در گام دوم انقلاب است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات