۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۹۷۵۳۶
امام جمعه موقت سمنان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ ملت ایران به دشمنان بود

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ ملت ایران به دشمنان بود
امام جمعه موقت سمنان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ صریح و ناامیدکننده ملت ایران به دشمنان و پیام حمایت از رهبری، نظام و انقلاب اسلامی بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های بصیرت افزای نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر با قدردانی از حضور حماسی و پرشمار مردم این شهرستان و دیگر نقاط استان سمنان در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: پیام واضح و صریح این حضور برای دشمنان این بود که مردم ما هیچ گاه از حمایت رهبری، نظام و انقلاب اسلامی دست بر نخواهند داشت.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مردم ما با این حضور میلیونی در سراسر کشور به دنیا اعلام کردند، کسانی که سخن از حرف از نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌زنند باید این آرزو را به گور ببرند، افزود: درست است که مردم ما بالاخص به دلیل مشکلات معیشتی از مسئولان و دولتمردان گله‌مند هستند و فعالیت‌های آن‌ها را گاه نادرست و ناکافی می‌دانند، اما ملت ما حساب انقلاب و نظام اسلامی را از این مسائل جدا می‌دانند.

خطیب نماز جمعه سمنان حضور سرشار از آگاهی ملت ایران در راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب را حاوی دو پیام مهم دیگر نیز دانست و اضافه کرد: نخست آنکه دشمنانی که پس از چهل سال همچنان آرزوی تسلیم ملت ما در برابر خواست خود و بازگشت از راه حقی که انقلاب اسلامی در پیش گرفته را دارند بدانند هرگز ملت ایران دچار چنین خسرانی نخواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به اینکه پیام دیگر ملت ایران این بود که علی رغم فشار‌های دشمنان فریب دسیسه‌های گوناگون نظام سلطه را نخورده اند و راه حل مشکلات کشور را سازش با دشمن نمی‌دانند، خاطرنشان کرد: مردم ما پشتیبانی و حمایت از، ولی فقیه را اصل نخست می‌دانند و در مقابل نفاق و دودستگی می‌ایستند.

امام جمعه موقت سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه اعتقادی دشمنان برای تغییر سبک زندگی در جامعه اسلامی ما اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی با بهره گیری از دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی و رسانه‌ای خود می‌کوشد سبک زندگی غربی را جایگزین مبانی زندگی و خانواده اسلامی و ایرانی کند که باید مردم ما با هوشیاری در برابر این خطر بزرگ ایستادگی کنیم./۹۷۹/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات