۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۹۸۶۱۲
كارشناس جبهه مقاومت و بيداري اسلامي:

چشم دنيا به رهبري و انقلاب اسلامي ايران دوخته شده است

چشم دنيا به رهبري و انقلاب اسلامي ايران دوخته شده است
سردار اهوازيان گفت: امروز چشم دنيا به انقلاب اسلامي ايران و رهبر معظم انقلاب سكان دار و ستون و خيمه انقلاب اسلامي دوخته شده است.
به گزارش خبرنگار خبر گزاري رسا در کاشان، سردار عبدالفتاح اهوازیان شنبه شب در یادواره شهدای محدوده بلوار کارگر و ۸۰ شهید دفاع مقدس و ۱۲ شهید مدافع لشکر فاطمیون کاشان که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، گفت: عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی به واسطه جان فشانی شهدا است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس به دشمن ثابت کردیم ملتی هستیم که با دست خالی، اما با تکیه بر نیروی ایمان و اراده در برابر دشمن به پیروزی رسیدیم، افزود: اقتدار و عزتی که امروز جمهوری اسلامی در سراسر جهان دارد به برکت خون شهدا است که خالصانه گام در میدان جهاد و مبارزه با دشمن گذاشتند.

سردار اهوازیان با اشاره به در پیش بودن سالگرد آزادسازی فاو در دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان این عملیات گفت: والفجر هشت تنها عملیاتی بود که به دلیل خروشان بودن رودخانه اروند برخی غواصان سه پلاک به پا و بازو وگردن آویختند.

به گفته وی عملیات والفجر هشت که ۲۰ بهمن سال ۶۴ با رمز «یا فاطمة الزهرا» در منطقه خسروآباد تا راس البیشه آغاز شد یکی از عملیات‌های آبی خاکی بود که در آن نیرو‌های سپاه پاسداران و ارتش با غافلگیری نیرو‌های عراق از اروند رود عبور و بر شبه جزیره فاو در جنوب عراق اشراف پیدا کردند.

سردار اهوازیان در ادامه بر انتقال آرمان‌های شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده تأکید کرد و اظهار داشت: شهدا با شهادت خود در راه حق توانستند پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران را استوار کنند.

این کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی گفت: بعد از دوران دفاع مقدس نیز جبهه مقاومت با تکیه بر ارزش‌های دوران دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا وارد میدان مبارزه با تروریست‌های داعشی و تکفیری شد و با اقتدار به پیروزی رسید و داعش را بر خاک مذلت نشانیدند.

فرمانده قرارگاه سری نصرت ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران درجنگ نرم و جبهه اقتصادی با دشمن است چرا که شرایط جنگ و جبهه تغییر داده شده و صدای خمپاره به گوش نمی‌رسد، اما قلب و مغز بچه‌های ما هدف قرار گرفته است.

سردار اهوازیان بصیرت امروز جوانان ایرانی را با گذشته قابل مقایسه ندانست و اظهار داشت: مردم وفا دار ایران اسلامی که در معرض تهدید و تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی دشمن قرار دارند در ۲۲ بهمن امسال همانند سیل خروشان به خیابان‌ها آمدند و ثابت کردند ایمان خود را با دنیای خود عوض نمی‌کنند.

راوی جبهه‌های مقاومت اظهار داشت: امروز چشم امید همه در سراسر جهان به جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی سکان دار و ستون خیمه انقلاب اسلامی دوخته شده است.

لازم به ذکر است، یادواره شهدا محدوده بلوار کارگر همراه با آیین غبارغروبی و عطرافشانی گلزارشهدای جاوید الاثر کاشان، برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان ‹‹سلام بر ابراهیم›› زندگینامه شهید ابراهیم هادی، تکریم و تجلیل از خانواده شهیدان عامری و جنوبی و نمایشگاه کتاب و ایستگاه نقاشی کودک و نوجوانان در مسجد ولی عصر (عج) خیابان کارگر کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات