۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۰۲۷۹۳
در جلسات جداگانه با روحانی بررسی شد؛

برنامه های سال جاری چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی

برنامه های سال جاری چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی
گزارش عملکرد سال ۱۳۹۷ چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی و برنامه های سال جاری آنها، در جلسات جداگانه رییس جمهور با روسای هریک از این دستگاه ها بررسی شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۷ چهار معاونت ریاست جمهوری، وزارت ورزش و بانک مرکزی و برنامه های سال جاری آنها، در جلسات جداگانه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور با روسای هریک از این دستگاه ها بررسی شد.

در این جلسات که روز شنبه با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر لعیا جنیدی معاون امور حقوقی رییس‌جمهور، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دکتر علی‌اکبر صالحی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، آقای مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و آقای عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی و به ریاست رییس جمهور تشکیل شد؛ هر یک از روسای این دستگاه ها به تشریح دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت خود و برنامه های سال جاری پرداختند.

رییس جمهور نیز در این جلسات پس از استماع گزارش ها، با قدردانی از تلاش ها و زحمات انجام شده، رهنمودها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه های سال جاری این دستگاهها و وزارتخانه ها ارائه کرد./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات