۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۰۳۳۳۰
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

خطاب رهبری در پیام نوروزی و بیانیه گام دوم به جوانان است

خطاب رهبری در پیام نوروزی و بیانیه گام دوم به جوانان است
تندگویان با اشاره به اینکه خطاب رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال و بیانیه گام دوم به جوانان بود، گفت: مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید جوانان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد مهدی تندگویان پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، با تبریک میلاد حضرت علی اکبر و آغاز هفته جوان گفت: هفته جوان سال گذشته با دیدار با علمای قم از مشورت و رهنمود‌های علمای قم آغاز کردیم و امسال نیز هفته جوانان را از کاشان و با دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه هفته جوان در سال جاری با موضوع کمک به سیل زدگان آغاز شده است ابراز کرد: در تمامی جشن‌ها و برنامه‌های ورزشی سراسر کشور برگزاری مراسم گلریزان برای جمع آوری کمک‌های مردمی تدارک دیده شده است.

تندگویان افزود: جامعه ورزش کشور برای کمک به زیر ساخت‌های استان‌های سیل زده با تمام توان و با تمام قدرت با جوانان ورزشکار وارد عرصه شده است و در این راه شور و نشاط و قدرت جوانان ورزشکار در کمک به هم وطنان سیل زده مثالزدنی است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه خطاب رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال و بیانیه گام دوم به جوانان بود، گفت: مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید جوانان است و این نشان دهنده اهمیت رهبری به جوانان کشور به عنوان نسلی است که ان شاءالله در آینده در رکاب امام عصر خواهند بود.

تندگویان افزود: حوزه جوانان در کشور حوزه بزرگی است که بالغ بر ۲۵ میلیون جمعیت کشور را جوانان را شامل می‌شود که نیازمند هدایت، کمک، رسیدگی و توجه بیشتری از سوی علمای دین است تا آن‌ها برای جوانان کشور وقت بیشتری اختصاص دهند تا در محضر علماب دین دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

وی همچنین با تأکید بر پیوند بیشتر حوزه ورزش و جوانان با علمای دین گفت: ورزشکاران جوان کشور نیازمند توجه بیشتری از سوی مسؤولان هستند تا بتوانند تحولات شگرفی را در کشور رقم بزنند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات