۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۰۴۴۵۰
حجت الاسلام ذوالنور:

لازمه حل مشکلات فهمیدن درد مردم است | راه های متعددی برای فروش نفت داریم

لازمه حل مشکلات فهمیدن درد مردم است | راه های متعددی برای فروش نفت داریم
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به توطئه اخیر آمریکا علیه ایران گفت: یقینا روند فروش نفت ایران ادامه پیدا خواهد کرد و راه های متعددی برای فروش نفت داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی امروز در یادواره شهدای روستای فردوی قم با بیان این که قدردانی از مردم وظیفه مسؤولان است، گفت: اتفاقاتی که امروز در کشور مشاهده می شود زیبنده نظام اسلامی و مردم شریف ایران نیست.

وی افزود: امروز در فضای مجازی به ارزش ها و آرمان های ملت شهید داده ایران توهین شده و این ارزش  ها را تخریب می کنند، با وجود تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب مسؤولان عزمی برای ساماندهی وضعیت فضای مجازی ندارد، در حالی که دولت موظف است شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی در شرایط جنگ اقتصادی نیازمند عزم جهادی و همت مسؤولان است و با بی برنامگی و تنبلی نمی توان کار انجام داد.

وی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیازمند ارتباط مسؤولان با مردم و فهمیدن مشکلات آن ها است و الا نمی توان از دور و در اتاق بسته مشکلات مردم را حل کرد؛ ما مشکل لاینحل در کشور نداریم و اگر به نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی عمل شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام ذوالنور با انتقاد از عدم پیگیری پیمان های چندجانبه پولی بین کشورها توسط دولت ابراز داشت: متأسفانه دولت بعد از برجام و فشارهای دشمن تحرکات لازم را نداشته است، اگر برخی مسؤولان دشمن را می شناسند و به مذاکره با آن می رود صلاحیت مدیریت کلان کشور را ندارند و اگر نمی شناسند رهبرانقلاب بارها هشدار دادند و خطوط قرمز تعیین کردند چرا این خطوط قرمز را رعایت نکردند.

وی عنوان کرد: چرا مسؤولان در مذاکرات منافع ملی را در نظر نگرفتند و هسته ای را نابود کردند، چرا همه مسائل و زندگی و اقتصاد کشور را به برجام گره زدند اما در نهایت وضعیت بدتر از قبل شد؟ چرا فرصت سوزی کردند و کشورهای منطقه و همسایه را در مبادلات کنار زدند؟

رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به تبعیت کامل از رهنمودهای رهبر انقلاب و اصول انقلاب باز گردند و برای به دست آوردن دل عده ای سکولار و فاسد آرمان ها و مقدسات افراد نیکی مانند خانواده های شهدا را مورد هجوم قرار ندهند.

وی اضافه کرد: راه عبور از مشکلات و بحران های کشور روحیه بسیجی و فرهنگ جهاد و شهادت است که این فرهنگ را نمی توان با لبخند دشمن عوض کرد چرا که دشمن هیچگاه وفا نخواهد کرد، امروز باید بر اساس ارزش های انقلاب گام برداریم.

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مدیریت نادرست دولت در جریان سیل اخیر گفت: اگر نیروهای سپاه و نیروهای مسلح و جهادی نبودند امروز در برخی شهرها با مشکلات بیشتری رو به رو می شدیم.

وی افزود: امروز جوانان انقلابی و بسیجی در صحنه هستند و به سیلزدگان هرگونه که می توانند کمک می کنند و در کنار سیل زدگان حضور دارند؛ امروز باید به نسل جوان اعتماد کنیم چرا که تکیه بر جوانان و توانمندی های داخلی سبب حل مشکلات خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه آمریکا علیه ایران در زمینه فروش نفت اظهار داشت: یقینا روند فروش نفت ایران ادامه پیدا خواهد کرد و راه های متعددی برای فروش نفت داریم و دشمن نمی تواند در توطئه خود موفق شود.

محمد قمین
ارسال نظرات