۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۶۰۴۶۸۸
حجت الاسلام سالک در گفت وگو با رسا:

روحانیت همواره مظلوم بوده است | با شرارت ها در فضای مجازی برخورد قاطع شود

روحانیت همواره مظلوم بوده است | با شرارت ها در فضای مجازی برخورد قاطع شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه روحانیت در طول تاریخ مظلوم بوده است، خواستار برخورد قاطع دستگاه های امنیتی با شرارت ها در فضای مجازی شد.

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به مظلومیت روحانیت در طول تاریخ گفت: استعمار در طول دو قرن همواره تلاش کرده تا به جهانیان بقبولاند دین از سیاست جدا است و در این راستا تبلیغات بسیار وسیعی صورت داد.

وی با بیان اینکه دشمن همواره تلاش می کند اسلام را همانند مسیحیت جلوه دهد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با محوریت امام خمینی(ره) سیاست های استعماری را درهم کوبید و همواره تأکید داشت که سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست است.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه تفکیک ناپذیری دیانت از سیاست و سیاست از دیانت یک واقعیت انکارناپذیر قرآنی و مذهبی است، ابراز داشت: روحانیت پیشکسوت انقلاب های قرن اخیر است؛ انقلاب مشروطه و شهادت شیخ فضل الله نوری، انقلاب آیت الله مدرس در مقابل رضاخان، انقلاب آیت الله کاشانی در رابطه با ملی شدن صنعت نفت و انقلاب اسلامی از جمله انقلاب هایی است که روحانیت در آن نقش گسترده داشته اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانیت در رأس حرکت های کفر ستیز و ظلم ستیز بوده و همواره مواضع ضد استکباری داشته است، تأکید کرد: ما در طول انقلاب اسلامی شاهد مظلومیت و شهادت شهدای روحانی بوده ایم.

وی با تأکید بر اینکه امروز بیگانگان خصومت علیه روحانیت را ترویج می کنند، افزود: اتفاقی که در همدان افتاد، در ارتباط با همان سیاست ها و تهدیدات خارجی آمریکایی است که تلاش می کند مردم را علیه روحانیت بشوراند.

حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: آمریکا همواره تلاش می کند عده ای را در راستای اهداف شومی همچون جدایی دین از سیاست و ایجاد تضاد میان جمهوریت و اسلامیت تربیت کند؛ حادثه ای که در همدان رخ داد نمونه ای از بکارگیری جریان اشرار از سوی دستگاه های استکباری برای حذف روحانیت است؛ باید عوامل این حادثه به دقت بررسی شود که آیا در راستای تبلیغات استکبار مبنی بر ترویج تفکر غلط «روحانیت، مانع رشد و تعالی بوده و باید حذف شود» بوده است یا خیر.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ما دوستدار روحانیت بوده و هست، افزود: جریانات معاند همواره با استفاده از ابزارهایی همچون افراد اشرار و گول خوردگان سرویس های جاسوسی سعی دارند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

وی در پایان بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه های قضایی و نیروی انتظامی با شرارت ها در فضای مجازی ابراز کرد: نیروی انتظامی باید جلوی خرید و فروش سلاح در فضای مجازی را بگیرد./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلاب انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
جناب عبدی در آرمان امروز ریشه ترور روحانی همدانی را در تکریم به تتلو دانسته است
یادش رفته اوباش و اراذل عاشورای 88 را عده ای خدا جو میخواند
1
0
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
شهادت طلبه همدانی، در کنار اندوه بسیارش، فرصت مغتنمی است برای همه‌ ما که یکپارچه و بدون لکنت در برابر ‎خشونت بایستیم وبرای حفظ ثبات و آرامش مبارزه کنیم واز دستاوردهای جامعه ایرانی اسلامی پاسداری کنیم.
1
0
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
درخواست آیت الله موسوی اصفهانی٬ عضو مجلس خبرگان رهبری از رهبر انقلاب در قتلگاه طلبه همدانی: بر ما منت بگذارید و کنترل فضای مجازی را از حسن ‌روحانی بگیرید.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللّهِ أَمْواتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
0
0