۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۰۵۲۶۹
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

آمریکا از سپاه پاسداران هراس دارد | تحریم آخرین تیر دشمن است

آمریکا از سپاه پاسداران هراس دارد | تحریم آخرین تیر دشمن است
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: قدرت ایران اسلامی نسبت به ابتدای انقلاب تغییر زیادی کرده و این آمریکا باید بعد از چهل سال از قدرت و عظمت ایران بمیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار صبح امروز در مراسم دعای ندبه کشوری که در آستان مقدس امامزاده حسین ابن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شد، اظهار داشت: جریان صحرای طبس یک نمونه‌ای از ماجرای قدرت الهی در مقابل هجوم دشمنان بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای آزادسازی گروگان‌ها خود به منطقه آمدند، گفت: مشرکین و کفار طراحی کردند که نور خدا را خاموش و دین اسلام را از بین ببرند.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: آمریکایی‌ها می‎گفتند چرا سفارت ما را گرفتید؛ آن‌ها در قلب و پایتخت کشور ما جاسوس‌خانه درست کردند تا برای خاموش کردن نور خدا برنامه ریزی کنند و ما نیز آن‌ها را در صحنه عملیات دستگیر کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: وقتی سفارت خانه آن‎ها دست جوانان کشور ما افتاد توطئه آن‌ها برچیده شد و به بهانه آزادسازی گروگان‌ها و با بالگرد اسنادی وارد منطقه شدند اما شن‌ها مامور خدا شدند و شکست خوردند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای خاموش کردن چراغی که برای احیای نور الهی روشن شده بود مانند ماجرای حمله سپاه ابرهه به خانه خدا آمدند، ادامه داد: این بالگرد اسنادی به دستور منافق و کسی منفجر شد که در آغوش آمریکایی‌ها قرار گرفته و اجازه ندادند محاکمه شود.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار خاطرنشان کرد: امروز هم نفاق در برخی از نقاط جامعه است و وقتی حق در خطر بود خود خدا ورود کرد و دست غیبی آمریکا را شکست داد و کسی نمی‌تواند ادعا کند که در شکست آمریکا در صحرای طبس دخالت داشته بلکه فقط خدا این شکست را به دشمنان تحمیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اظهار کرد: دلیل خدا برای شکست آمریکا در صحرای طبس همان دلیل شکست ابرهه بود که آمدند تا نور خدا را خاموش کنند.

وی افزود: هر کدام از ما سفیانی داریم؛ سفیانی یعنی اینکه برخی نور امام زمان(عج) را خاموش می‌کند و در مقابل نور الهی مبارزه می‌کنند و متاسفانه امروز دشمن خانه خدا را اشغال کرده است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و هر جا که نور حق پیدا شود را خاموش می‌کند؛ امروز با زمان ابتدای انقلاب فرق می‌کند اگر آن زمان آمریکایی‎ها تا طبس آمدند و کسی با خبر نشد اما امروز کوچکترین اقدام آمریکا در آب‌های خلیج فارس مشخص می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه شهید بهشتی خطاب به آمریکا بیان کرد که عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر، عنوان کرد: قدرت ایران اسلامی نسبت به ابتدای انقلاب تغییر زیادی کرده و این آمریکا باید بعد از چهل سال از قدرت و عظمت ایران بمیرد.

آمریکا در مقابل سپاه ناتوان است

وی بیان کرد: تروریست نامیدن سپاه توسط آمریکا پیام دارد؛ آن‌ها زمانی بیان می‌کردند سپاه نیروی نظامی است اما آن را تروریست نامیدند و تروریستی که خود با داعش و طالبان و سایر گروه‌های تروریستی مبارزه کرده است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: آمریکا، سپاه را تروریست خواند و با صدای رسا به دنیا گفته که من در مقابل این سپاه ناتوان شدم و به دادم برسید و تعدادی به اسم سپاهی در ایران نمی‌خواهند آمریکا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: کلمه تروریست برای سپاه یعنی نیروهایی که می خواهند سر به تن آمریکا نباشد؛ همه با این حرف آمریکا، سپاهی شدند و گفتند اشتباه می‌کنید سپاه تروریست نیست بلکه تمام ملت ایران با این تعریف شما تروریست است.

وی بیان کرد: برخی‌ها می‌گویند آمریکایی‌ها در فلان تاریخ به کشور حمله می‌کنند اما این چه حرفی است! آمریکا جرأت حمله کردن به ایران را ندارد و آمریکا از ما ترسیده است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: آمریکا به جنگ اقتصادی و سختی‌ها دل بسته و تحریم‌ها آخرین تیر و ترکش آن‌ها است که به لطف الهی از این مسأله هم عبور می‌کنیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات