۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۰۵۲۹۷
رييس اداره حج و زيارت شهرستان کاشان:

۶۶۰ زائر بیت الله الحرام از کاشان و آران بیدگل به مکه معظمه اعزام می‌شوند

۶۶۰ زائر بیت الله الحرام از کاشان و آران بیدگل به مکه معظمه اعزام می‌شوند
رییس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان گفت: امسال ۶۶۰ زائر بیت الله الحرام و حرم شریف نبوی از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به مکه معظه و مدینه منوره اعزام می‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس نیکونیا در همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائرین حج تمتع سال ۹۸ «مسافران قبله» که پیش از ظهر امروز در سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، گفت: نخستین گروه زائران کاشانی ۱۷ تیرماه فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۶۶۰ زائر بیت الله الحرام و حرم شریف نبوی از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به مکه معظه و مدینه منوره اعزام می‌شوند، افزود: از تعداد ۶۶۰ زائر بیت الله الحرام که ۳۵۶ نفر خانم و ۳۰۴ نفر آقا به همراه ۳۱ نفر خدمه در قالب ۵ کاروان، ۴ کاروان مدینه قبل و یک کاروان مدینه بعد از دوشهرستان کاشان و آران به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

رییس اداره حج و زیارت شهرستان کاشان همچنین با اشاره به اینکه نخستین گروه زائران کاشانی ۱۷ تیرماه فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد، اظهار داشت: پیرترین زائرکاشانی عازم حج تمتع امسال یک پیرمرد ۸۷ ساله و جوان‌ترین آن یک زائر ۲۳ ساله است.

نیکونیا، مدت حضور زائران را از ۳۰ تا ۴۰ روز در مکه و مدینه اعلام کرد و با اشاره به اینکه هزینه اعزام هر زائر نیز از ۲۳ تا ۲۷ میلیون تومان تمام شده است، گفت:ارز دولتی نیز با نرخ ۷ هزار تومان توسط دولت برای زائران تامین می‌شود.

لازم به ذکر است همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائرین حج تمتع سال ۹۸ «مسافران قبله» با حضور حجت الاسلام مجتبی کلباسی رابط بعثه مقام معظم رهبری و حجت الاسلام ملا معاونت بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم ظهر امروز جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات