۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۰۶۷۳۶

دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی برگزار می شود

دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی برگزار می شود
دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهشی به همت مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت در کیش برگزار می شود.

عابدین سیاحت اسفندیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی خبر داد و گفت: این کنفرانس به همت مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت با همکاری نهادهای علمی حوزوی و دانشگاه در سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی برگزار می شود.

رییس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت با اشاره به محورهای دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی گفت: آموزش و صلح، پژوهش و صلح، اخلاق و صلح، فلسفه و صلح، حقوق و صلح، سیاست و صلح، اقتصاد و صلح، تاریخ و صلح، فرهنگ و صلح، دولت و صلح، دین و صلح، ورزش و صلح  و زبان، ادبیات و صلح از محورهای این کنفرانس بین المللی هستند.

وی ادامه داد: همچنین کرامت و صلح، عقلانیت و صلح، جنگ و صلح، عدالت و صلح، نخبگان و صلح، خانواده و صلح، جامعه و صلح، بهداشت و صلح، زنان و صلح، کودکان و صلح، جغرافیا و صلح، معماری و صلح، هنر و صلح، حقوق بشر و صلح، معماری و صلح، دین، کتب مقدس و صلح، حقوق حیوانات و صلح، محیط زیست و صلح، آینده پژوهی و صلح، زیست مسالمت آمیز و صلح، فناوری های نوین و صلح، فضای مجازی و صلح، بازی های رایانه ای و صلح، سازمان های بین المللی و صلح وسازمان های مردم نهاد و صلح از محورهای دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی به شمار می روند.

دبیر علمی دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی با اشاره به زمان و مکان برگزاری کنفرانس اظهار کرد: این کنفرانس دهم اسفندماه 98 در جزیره کیش برگزار می شود؛ پژوهشگران می توانند چیکده مقالات خود را تا 30 آبان ماه و اصل مقالات خود را تا 30 دی ماه به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

وی ادامه داد: شرکت در دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی منوط به نام نویسی است؛ علاقه مندان به شرکت در این کنفرانس می توانند تا 30 بهمن ماه جهت نام نویسی و پرداخت هزینه حضور در کنفرانس به سامانه مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت به نشانی https://www.icpcr.com مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در دومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شیوه ارسال مقالات اینجا مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات