۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۰۹۷۰۱
امام جمعه محمود آباد:

معضل بدحجابی در کشور با شعار حل نخواهد شد

معضل بدحجابی در کشور با شعار حل نخواهد شد
حجت الاسلام موسوی با ابراز تأسف از وضعیت عفاف و حجاب در جامعه، گفت: متأسفانه در سایه سکوت برخی از مسؤولان هر روز شاهد گسترش بدحجابی و ولنگاری اجتماعی در جامعه هستیم.
حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بر ضرورت توجه جدی و ریشه‌ای مسؤولان به موضوع عفاف و حجاب تأکید کرد.
 
وی با بیان این که با آغاز فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در مناطق شمالی کشور شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در این مناطق هستیم، افزود: عدم برنامه ریزی به منظور برخورد با عوامل هنجارشکن در این مناطق موجب گسترش روز افزون این ناهنجاری‌ها می‌شود.
 
امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که متأسفانه بسیاری از مناطق گردشگری و توریستی استان به حال خود رها شده اند و نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد، بیان داشت: عدم نظارت بر این اماکن مهم موجب بروز آسیب‌های اجتماعی و همچنین ناهنجاری‌های فرهنگی می‌شود.
 
حجت الاسلام موسوی با بیان این که نباید مناطق شمالی کشور به محلی برای تاخت و تاز و جولال برخی افزاد هنجارشکن تبدیل شود، خاطرنشان کرد: اگر برخورد قانونی و قاطع با این عوامل صورت نگیرد به طور حتم شاهد گسترش مشکلات فرهنگی و اجتماعی در سطح این مناطق خواهیم بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با ابراز تأسف از وضعیت عفاف و حجاب در این مناطق بیان داشت: متأسفانه در سایه سکوت برخی از مسؤولان هر روز شاهد گسترش بدحجابی و ولنگاری اجتماعی در جامعه هستیم.
 
امام جمعه محمود آباد با بیان این که تنها با شعار نمی‌توان مشکل بدحجابی را در کشور حل کرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه بدحجابی امروز به یک معضل مهم اجتماعی در جامعه تبدیل شده است که باید برای رفع آن فکری اساسی شود.
 
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که همت و تلاش مسؤولان برای ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید بیشتر تقویت شود، گفت: نباید برای رسیدن به یک جامعه آرمانی در این خصوص تنها به شعار دادن و صدور بخشنامه اکتفا کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همه دستگاه‌های فرهنگی در رشد و گسترش فرهنگ دینی در جامعه وظیفه دارند، بیان داشت: اگر هر مجموعه‌ای وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد آسیب‌های فرهنگی در جامعه به حداقل خواهد رسید./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات