۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۶۱۰۳۱۱
امام جمعه بابلسر مطرح کرد؛

باج خواهی آمریکایی ها از ملت ایران با طرح مذاکره مجدد

باج خواهی آمریکایی ها از ملت ایران با طرح مذاکره مجدد
حجت الاسلام قلی پور گفت: راه عبور از مشکلات و بحران‌های امروز کشور تنها ایستادگی و مقاومت در سایه بهره گیری از ظرفیت و توان داخلی است.
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای کشاندن کشورمان به پای میز مذاکره گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند رییس جمهور فعلی آمریکا حتی شایسته تبادل پیام هم نیست.
 
وی با بیان این که سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن اتمام حجت آشکاری با علاقه‌مندان به مذاکره با آمریکا بود، افزود: کسانی که تلاش می‌کنند که همچنان پرچم دار این موضوع باشند باید بدانند که آمریکا به هیچ عنوان شایسته مذاکره نیست و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تکلیف این موضوع را به طور شفاف مشخص کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه عبور از مشکلات و بحران‌های امروزکشور تنها ایستادگی و مقاومت در سایه بهره گیری از ظرفیت و توان داخلی است، خاطرنشان کرد: کسانی که در گوشه و کنار همچنان مذاکره با آمریکا را زمزمه می‌کنند بدانند که راهکار برون رفت کشور از مشکلات فعلی مذاکره نیست.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که رفتن ایران اسلامی پای میز مذاکره در شرایط کنونی به معنای شکست در برابر تحریم‌های آمریکا است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در مذاکره مجدد با کشورمان به دنبال یک باج خواهی سنگین هستند.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که هیچ عقل سالمی به سمت مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی نمی‌رود، بیان داشت: با آمریکا با فشار و تشدید تحریم‌های اقتصادی به دنبال امتیاز گیری از ایران اسلامی است که به جایی نخواهد رسید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا پس از بی اثر بودن تحریم‌های اقتصادی با همراهی صهیونیست‌ها و سعودی‌ها به دنبال اتهام زنی به کشورمان است، خاطرنشان کرد: مسأله حمله به نفتکش‌ها طرح مشترک این سه کشور جنایت کار برای فشار به جهوری اسلامی در مجامع بین المللی است.
 
وی با بیان این که شکست همه توطئه‌های آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای اش تنها یک راه حل دارد و آن هم ایستادگی و مقاومت است، تصریح کرد: به طور حتم ملت بزرگ ایران از این جنگ نابرابری که آمریکایی‌ها آغازکننده آن بودند با سربلندی بیرون خواهد آمد و موجب سرافکندگی آمریکایی‌ها در سراسر جهان خواهند شد.
 
حجت الاسلام بابلسر با اشاره به این که دولتمردان فعلی آمریکا با این عملکرد نامناسب سال‌های اخیر دیگر آبرویی برای خود در جهان باقی نگذاشتند، بیان داشت: مسأله افول آمریکا در جهان جدی است و آن هم نتیجه سیاست‌های غلط آن‌ها در جهان است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات