۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۶۱۰۵۵۲

چاپ پنجم «چایت را من شیرین می‌کنم»

چاپ پنجم «چایت را من شیرین می‌کنم»
این کتاب داستان دختری ایرانی الاصل و مقیم آلمان به نام ساراست که پدرش سمپات سازمان مجاهدین خلق بوده و مادرش درست نقطه مقابل پدر قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایبنا، رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» به همت انتشارات کتابستان معرفت برای پنجمین بار روانه بازار کتاب شد.
این کتاب داستان دختری ایرانی الاصل و مقیم آلمان به نام سارا است که پدرش سمپات سازمان مجاهدین خلق بوده و مادراش درست نقطه مقابل پدر قرار دارد.

این کتاب زهرا بلنددوست در بستری عاشقانه با محوریت مدافعان حرم پیش می‌رود. طی ماجرایی، برادر سارا به اسلام گرایش پیدا می‌کند و وارد گروه داعش می‌شود. سارا در جستجوی برادر، وارد جریانی می‌شود که در آن با تفکر داعش و جنایت‌هایش آشنا می‌شود. اتفاقات طوری رقم می‌خورد که سارا همسر یک پاسدار ایرانی می‌شود و نگاهش نسبت به مسلمان‌ها تغییر می‌کند.

در بخشی از رمان می‌خوانیم:
«آرام آرام روی قبر‌های وسط حیاط قدم می‌زدم و با گوشه چشم، تاریخ نوشته شده بر آن‌ها را می‌خواندم. بعضی جوان، بعضی میانسال، بعضی پیر، راستی مردن درد داشت؟ ناگهان یک جفت‌کفش سرمه‌ای رنگ با عطری تلخ و آشنا مقابل چشمانم سبز شد.»

رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» که انتشارات کتابستان معرفت آن را منتشر کرده، در ۳۶۷ صفحه با قیمت ۳۱ تومان برای پنجمین بار روانه بازار کتاب شده است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات