۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۱۰۸۷۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آمریکا در برابر پیشرفت‌های ایران مستأصل و عصبانی است + فیلم

آمریکا در برابر پیشرفت‌های ایران مستأصل و عصبانی است + فیلم
آیت الله نمازی گفت: امروز ایران گام‌های گسترده‌ای در بخش تجهیزات نظامی برداشته به طوریکه آمریکا در برابر پیشرفت‌های علمی و نظامی جمهوری اسلامی ایران مستأصل و عصبانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی صبح امروز در دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، عبور از حجاب‌های عالم ماده را غیر ممکن خواند و گفت: تنها راه نفوذ به حجاب‌های عالم ماده و عبور از آن استفاده از علم است.

وی با بیان اینکه همه خزائن عالم در اختیار خدا و در نزد خدا است، افزود: هنگامی که دریچه علم الهی به روی انسان‌ها گشوده می‌شود براساس صلاحیت و قابلیت انسان‌ها از این دریچه به صورت قطره‌ای داده می‌شود و انسان در طول تاریخ و به تدریج و به ویژه در قرن اخیر آن هم به اذن الله به برخی از اسرار پنهان هستی رسیده است.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه خداوند عالم را عالم اسباب قرار داده است، ابراز داشت: بنا نیست انسان با معجزه اداره شود بلکه انسان در سایه علم و آگاهی به آنچه که نیاز دارد دست خواهد یافت.

وی ادامه داد: سیاست استکبار جهانی از ابتدا جلوگیری از پیشرفت کشور‌های جهان سوم و به ویژه کشور‌های اسلامی بوده است و امروز فاصله زیادی بین ما و اروپا و جهان غرب است که این فاصله را باید در پرتو انقلاب اسلامی به سرعت جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب در دهه‌های اخیر یک تنه در خط مقدم در حرکت است و در هیچ جای دنیا نمی‌بینید که رهبر با دانشجویان کشور خود ارتباط و گپ و گفت داشته باشد و به دانشجویان میدان داده و آنها را تشویق کند.

آیت الله نمازی بیان کرد: امروز ایران گام‌های گسترده‌ای به ویژه در بخش تجهیزات نظامی برداشته به طوریکه آمریکا امروز در برابر پیشرفت‌های علمی و نظامی جمهوری اسلامی ایران مستأصل و عصبانی است و در باورشان نمی‌گنجد جوان‌های ایرانی به برکت انقلاب اسلامی و تجربیات دوران به پیشرفت‌های نظامی برسند.

وی با یادآوری این فرمایش رهبر معظم انقلاب که اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند طی دو ساعت تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد، اظهار داشت: این اقتدار و عظمت به برکت پیشرفت‌های علمی در کشور است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به پیشرفت‌های علمی و نظامی در کشور ابراز امیدواری کرد بتوانیم ثابت کنیم اسلام می‌تواند بشریت را اداره کند و آنچه که مورد نیاز بشر است در مبانی دینی و قرآن گفته شده است.

لازم به ذکراست، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور با دعوت نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل طی مسافرت یک روزه خود به کاشان، ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان، بازدید از شرکت دانش بینان اندیشه مدار پاکیان کویر در شهرک صنعتی امیرکبیر، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کاشان،  شرکت فرش شهرک هلال آران و بیدگل و حضور جلسه شورای اداری کاشان، پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی و مرکز رشد دانشکده شهید رجایی کاشان را افتتاح می‌کند./۱۳۰۷/پ210/ب1
تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات