۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۱۰۸۸۶
حجت الاسلام رستگار:

اراده‌ای در میان مسؤولان برای مبارزه با هنجارشکنی وجود ندارد

اراده‌ای در میان مسؤولان برای مبارزه با هنجارشکنی وجود ندارد
حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه هنجارشکنی‌های اجتماعی قابل پیشگیری است، گفت: متأسفانه اراده‌ای در میان مسؤولان برای مبارزه با هنجارشکنی وجود ندارد.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با بحث بدحجابی و هنجارشکنی‌های موجود در جامعه اظهار داشت:  از ۱۵ سال پیش ۲۸ مجموعه فرهنگی در این باره مأمور شدند، اما هیچکدام با توجه به پمپاژ رسانه‌ای غرب به وظایف شان عمل نکردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، با بیان اینکه در مقوله فرهنگ پدر و مادر‌ها و مسؤولان وظیفه دارند، گفت: وقتی مسؤولان بخاطر تسامح و تساهل و اخذ رأی اراده‌ای از خود نشان نمی‌دهند باید چنین هنجارشکنی‌هایی را دید.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور برای همه تکلیف مشخص کرده است، افزود: اگر به تکالیف مشخص عمل شود ناهنجاری‌ها رخت می‌بندد با این حال در زمینه مسائل فرهنگی گامی برداشته نشده در حالی که غربی‌ها با هزینه‌های بسیار و هجمه‌های منظم به ترویج هنجارشکنی می‌پردازند.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه غربی ها، مادر خانواده را در زمینه فرهنگ نشانه گرفتند، تصریح کرد: هنجارشکنان بسیار کم، اما نمود دارند و در مناسبت‌های انقلابی شاهد تعداد اندک آن‌ها هستیم، در برخی موارد به هنجارشکنان برای خودنمایی در اماکن شلوغ، مبالغی داده می‌شود و نقش مانکن را برای ترویج لباس‌های نامناسب جامعه بازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اراده‌ای در میان مسؤولان برای مبارزه با هنجارشکنی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ما معضلات بزرگتر را حل کردیم؛ اگر اراده باشد قطعا بحث هنجارشکنی‌های اجتماعی حل می‌شود، البته چنین مسأله‌ای با بزن و بگیر حاصل نخواهد شد بلکه باید مهر علی و شمشیر علی توأمان ملاحظه شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات