۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۱۱۷۸۲
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم:

استراتژی «نه جنگ نه مذاکره» رهبر انقلاب دشمنان را سردرگم کرده است

استراتژی «نه جنگ نه مذاکره» رهبر انقلاب دشمنان را سردرگم کرده است
امام جمعه تبریز با بیان اینکه در سایه همدلی و هماهنگی با سپاه، شاهد وحشت دشمن هستیم، گفت: استراتژی نه جنگ نه مذاکره رهبری دشمنان را سردرگم کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم معارفه «تیپ 25 واکنش سریع نیروی مخصوص ارتش» پس از انتقال از پسوه آذربایجان غربی به تبریز، با گرامیداشت حضور قهرمانان نیروی مخصوص تیپ 25 واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز اظهار داشت: حضور این تیپ قهرمان و اسم این تیپ برای منطقه امنیت‌ساز است.

وی با اشاره به اینکه تیپ 25 تکاور در دفاع مقدس خدمات ارزشمندی را ارائه داده است، افزود: آخرین عملیات نیروی زمینی در دفاع مقدس در عملیات بیت‌المقدس 5 انجام شد که شهدای گرانقدری را تحویل انقلاب داد. منطقه پسوه در آذربایجان غربی هم شاهد فداکاری این تیپ در تأمین امنیت مرزهای منطقه و رزمایش‌های مختلف بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سایه همدلی و هماهنگی با سپاه، ما شاهد وحشت دشمن، از ایران اسلامی هستیم ابراز داشت: دشمنان ما از نام ارتش و سپاه و بسیج هراس دارند. امیدوارم در این منطقه حساس برادران سپاه عاشورا و انتظامی استان و بسیجیان، بتوانید در مأموریت جدید محوله موفق باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز این اقتدار ارتش و سپاه و نیروهای مسلح در سایه هدایت‌های امام گونه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به دست آمده است گفت: امروز اگر ترامپ در مقابل تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر «نه جنگ و نه مذاکره» حیران مانده‌اند. هر روز یک تصمیم می‌گیرند، روزی ناوگان خود را به خلیج فارس می‌فرستند و روزی در موقع حضور نخست وزیر ژاپن در ایران، برخی از نفتکش ها را توسط عوامل خود هدف قرار می‌دهند تا ایران را متهم کنند و زمانی هم با سقوط پهپاد در هم می‌شکنند و از سوی دیگر مقام معظم رهبری و فرماندهان ارشد سپاه و... را تحریم می‌کنند و فردا می‌گوید برخی از تحریم‌ها را بر می‌دارم و آماده مذاکره با ایران هستم! این ناشی از درماندگی آمریکاست.

امام جمعه تبریز این اقتدار و عظمت در ایران اسلامی را به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های نیروهای مسلح دانست و افزود: بر مقام معظم رهبری و بر چنین فرماندهی افتخار می‌کنیم که نایب امام زمان، فرماندهی کل نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

وی با تبریک ارتقای لشکر «تاکتیکی» به لشکر «عملیاتی» 21 حمزه آذربایجان خاطر نشان کرد: ایثارگری‌های رزمندگان لشکر 21 آذربایجان در دوران دفاع مقدس همواره به یادماندنی خواهد بود و با تبدیل آن به لشکر عملیاتی، امیدوارم در مأموریت جدید محوله موفق باشید.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات