۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۶۱۱۷۹۹
اسلامی:

آمریکا سعی می‌کند با تحریم غیر قانونی چرخ انقلاب را کند سازد

آمریکا سعی می‌کند با تحریم غیر قانونی چرخ انقلاب را کند سازد
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران به ویژه صنعت هوانوردی گفت: آمریکا سعی می‌کند با تحریم غیر قانونی، چرخ انقلاب را کند کرده و آن را نابود سازد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت شهدای پرواز ۶۵۵ ایران ایر، از تغییر نام فرودگاه بندرعباس به فرودگاه یادمان شهدای پرواز ۶۵۵ خبر داد و گفت: امروز مراسم گرامیداشت شهدای پرواز ۶۵۵ در پایتخت برگزار شده است و هم‌زمان با نام‌گذاری فرودگاه بندرعباس به نام این شهدا، یاد آن‌ها به صورت مکرر و هر روزه در تقویم خاطرات جامعه هوانوردی و جامعه جهانی ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: با این اتفاق جهان نه تنها در روز ۱۲ تیر، هر روز به یاد می‌آورد که آمریکا به معنای واقعی کلمه جهان‌خوار و تروریست است.

اسلامی با اشاره به هدف قرارگیری هواپیمای مسافربری ایران، بر فراز آب‌ها سرزمینی ایران و در مسیر بین‌المللی گفت: سرعت، ارتفاع، جهت، مسیر و علائم ارسالی از سمت هواپیما کاملا نشان می‌داده که این هواپیما مسافربری است و این واقعیت که آمریکا به فرمانده ناوی که این هواپیما را سرنگون کرده مدال داده است، نشان می‌دهد آمریکا هدفی جز کشورگشایی، تسلیم ملت‌ها و غارت ثروت آن‌ها ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران و به‌خصوص صنعت هوانوردی ادامه داد: امروز ایران در عصر انقلاب اسلامی به سر می‌برد و سرنوشت این ملت توسط خود ملت تعیین می‌شود که این مسئله موجب عصبانیت آمریکا شده است.

وی افزود: آمریکا سعی می‌کند با تحریم غیر قانونی و ظالمانه، چرخ انقلاب را کند کرده تا با نابودی انقلاب دوباره به این سرزمین بازگردد و به غارت خود ادامه دهد و این موضوع هرگز این اتفاق نخواهد افتاد و کشور با همت فرزندان این سرزمین در مسیر رشد قرار خواهد گرفت./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات