۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۱۲۴۵۷
امام جمعه پلدختر:

حجاب از کرامت و سلامت انسانی صیانت می کند

حجاب از کرامت و سلامت انسانی صیانت می کند
امام جمعه پلدختر حجاب و عفاف را از ارزش‌های دینی خواند و گفت: این مهم از کرامت و سلامت انسانی صیانت می کند.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری را در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از عفاف و حجاب در این شهرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و گفت: رعایت حجاب و پوشش اسلامی زن را از گزند بیگانه حفظ می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به حجاب و عفاف در جامعه و اینکه اسلام حجاب را بر زنان واجب کرده است، افزود: عفاف و حجاب از ارزش‌های دینی بوده و ریشه در اعتقادات قلبی دارد.

امام جمعه پلدختر عفاف و حجاب را قرارداد اجتماعی بین افراد عنوان کرد و ابراز داشت: عفاف و حجاب امروز یکی از موضوعات مهمی است که مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که عفاف در آن ارزش باشد بدون شک فرهنگ آن به سوی بهترین نوع پوشش و حجاب هدایت می‌شود و در لاین زمینه باید کار شود.

حفظ حجاب مهم ترین عامل در خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان است

وی در ادامه به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: با فرهنگ سازی و تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: رعایت حجاب در جامعه نماد مبارزه مستقیم با این هجمه در کشور است و فرهنگ سازی در این زمینه باید از خود فرد شروع شود و خانواده در نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف ایفای نقش کنند.

وی یادآور شد: از مظاهر کرامت حفظ حجاب است و پوشش و حجاب اسلامی از کرامت، شخصیت و سلامت انسانی صیانت می‌کند و هرچه این صیانت بیشتر باشد گوهر وجودی زن ارزش بیشتری دارد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات