۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۱۳۱۴۱
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر:

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از برنامه های اوقات فراغت است

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از برنامه های اوقات فراغت است
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر از برگزاری برنامه های اوقات فراغت در هشت پایگاه خبر داد و گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت برنامه ها قرار دارد.

حجت الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به ایام تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و بیان داشت: غنی سازی اوقات فراغت راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی اوقات فراغت را فرصتی برای شکوفایی و تقویت استعداد نوجوانان و جوانان عنوان کرد و افزود: در سایه این مهم می توان نسل نو را به سمت استعداد ها و علاقه مندی هایی که در زمینه های مختلف دارند، هدایت کرد.

حجت الاسلام صیادی به برگزاری برنامه های اوقات فراغت در پایگاه ها در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: در شهرستان سیل زده پلدختر هشت پایگاه اوقات فراغت دایر است و از ظرفیت و حضور مبلغان بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و تبلیغی ویژه مناطق سیل زده شهرستان پلدختر با حضور پررنگ روحانیان مستقر و طرح هجرت در این پایگاه ها در حال برگزاری است، افزود: برنامه ها در قالب کلاس های احکام، قرآن، نماز، برنامه های هنری و ورزشی برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر مهم ترین برنامه در کلاس های اوقات فراغت را تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: جوانان میدان داران اصلی این بیانیه هستند.

وی در ادامه با اشاره به توانایی و درخشندگی جوانان در انجام مسؤولیت ها و موفقیت ها در زمینه های مختلف گفت: باید به جوانان اعتماد کرد و در واگذاری مسؤولیت ها از این ظرفیت بهره مند شد.

حجت الاسلام صیادی یادآور شد: در جریان سیل پلدختر جوانان به خوبی درخشیدند و با فعالیت ها و حضور جهادی و انقلابی در امدادرسانی ها و خدمت به مردم سیل زده از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه که مشکل امروز جامعه هست اشاره و عنوان کرد: با تکیه بر نیروی جوان، متخصص و کارآمد و پژوهش گر باید در رفع این مشکلات اقدام کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات