۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۱۳۶۷۹
حجت الاسلام خوبانی:

شورای نگهبان دژ مستحکمی در برابر نفوذ جریان‌های انحرافی است

شورای نگهبان دژ مستحکمی در برابر نفوذ جریان‌های انحرافی است
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر گفت: نظارت دقیق و بر مبنای قانون و شرع شورای نگهبان سد محکمی در برابر نفوذ جریان‌های منحرف است.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان، این نهاد ارزشمند و انقلابی را حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی دانست.
 
وی، شورای نگهبان را ضامن و حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام معرفی کرد و افزود: این شورا در طول دهه‌های اخیر با عملکرد صحیح و شفاف خود از بسیاری انحراف‌ها جلوگیری کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر شورای نگهبان نبود افراد ناصالح به مراکز حساس کشور راه پیدا می‌کردند، خاطرنشان کرد: نظارت دقیق و بر مبنای قانون و شرع این شورا سد محکمی در برابر نفوذ جریان‌های منحرف است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که جریان‌های انحرافی در طول چهار دهه اخیر همواره به دنبال نفوذ در مراکز حساس کشور بودند، بیان داشت: وجود نهاد‌های هوشیاری همچون شورای نگهبان مانع از نفوذ این جریان‌های خطرناک به بدنه نظام اسلامی شده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که شورای نگهبان در طول این سال‌ها همواره مورد حمایت قاطع امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: عملکرد این نهاد انقلابی در طول این سال‌ها همواره عامل اقتدار و عزت نظام اسلامی بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به تلاش جریان‌های انحرافی و دشمنان انقلاب در تخریب چهره شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: عصبانیت دشمنان از این نهاد انقلابی نشان دهنده عملکرد مثبت و مسیر صحیحی است که این شورا حرکت می‌کند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که شورای نگهبان با نظارت عمیق و دقیق خود از تصویب قوانینی که با شرع مقدس در تضاد است جلوگیری می‌کند، بیان داشت: حمایت و تقویت از این نهاد انقلابی در شرایط امروز کشور به حتم ضروری است.
 
حجت الاسلام خوبانی در ادامه سخنان خود یکی از اهداف دشمنان را تضعیف جایگاه نهاد‌های انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: شورای نگهبان از جمله نهاد‌هایی بوده که در طول دهه‌های اخیر مورد هجمه‌های عناصر داخلی و خارجی قرار گرفته است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات