۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۱۳۹۴۹
با حضور پرشور مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری؛

مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع امنیت وطن در شهرکرد برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع امنیت وطن در شهرکرد برگزار شد
مراسم تشییع و تدفین شهید قربانعلی امیدی از شهدای مدافع امنیت وطن که دو روز پیش در زاهدان به مقام شهادت نائل آمد، با حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم تشییع و تدفین شهید قربانعلی امیدی از شهدای مدافع امنیت وطن که دو روز پیش در زاهدان به دست اشرار به مقام شهادت نائل آمد، با حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که از ساعت ۱۰ صبح در مقابل امامزادگان دوخاتون شهرکرد برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی، جامعه روحانیت، خانواده شهدا و عموم مردم حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز کشور مرهون فداکاری شهدا است، خاطرنشان کرد: مهمترین درسی که شهدا به ما دادند این است که پای ارزش‌های دین ثابت قدم بمانیم و ولایت را تنها نگذاریم.

وی با تأکید بر اینکه باید بکوشیم فرهنگ شهید و شهادت در جامعه فراگیر و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: به یقین اگر این فرهنگ در بین عموم گسترش پیدا کند، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه باید برای تقویت جبهه انقلاب تلاش کنیم و در این راستا همه وظیفه داریم، تصریح کرد: پیام رهبری معظم به انقلابی‌ها این است که در جبهه انقلاب به هم بپیوندید و هرگز به دشمن میدان بروز ندهید، چراکه مسیر انقلاب نیاز به همدلی دارد، نگذارید دشمن انقلابیون را مقابل هم قرار دهد.

در ادامه این مراسم، نماز بر پیکر مطهر شهید امیدی، از سوی نماینده، ولی فقیه در استان و با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد.

پس از اقامه نماز، پیکر شهید بر دوش مردم ولایتمدار استان تشییع و در نهایت ظهر امروز در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

گفتنی است شهید قربانعلی امیدی ارجنکی متولد ۳۰ شهریور سال ۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ به استخدام نیروی انتظامی درآمد، شهید پدر یک دختر ۵ ساله است.

همچنین شهید امیدی از اعضای فعال هیأت مذهبی یا‌زهرا (س) شهرکرد بود که پس از ۱۸ سال خدمت به عنوان حافظ امنیت کشور به شهادت رسید. /۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات