۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۱۴۰۳۸
حجت الاسلام سالک در گفت وگو با رسا:

اسلام ناب طومار استعمار را در هم خواهد پیچید| سپاه هوشمندانه و دقیق عمل کرد

اسلام ناب طومار استعمار را در هم خواهد پیچید| سپاه هوشمندانه و دقیق عمل کرد
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سپاه در زمینه توقیف نفتکش انگلیسی به موقع و دقیق عمل کرد، گفت: اسلام ناب طومار استعمار را در هم خواهد پیچید.

حجت الاسلام احمد سالک نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام مقتدرانه و قاطعانه سپاه پیرامون توقیف نفتکش انگلیسی و بیان اینکه مسأله «مقابله به مثل» یک اصل قرآنی است، گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خودشان تأکید کردند که «عناصر مؤمن و انقلابی در موقعیت و جای مناسب پاسخ انگلیسی ها را خواهند داد» و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اقدام را انجام داد.

وی با بیان اینکه نفتکش انگلیسی بر خلاف قوانین بین المللی عمل کرده بود، اظهار داشت: این کشتی از مرزهای آبی کشور تجاوز کرده بود و توسط نیروی دریایی مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه عملکرد نیروی دریایی سپاه در زمینه توقیف نفتکش انگلیسی به موقع، متناسب و دقیق بود، عنوان کرد: پس از توقیف نفتکش انگلیسی، بلافاصله وزیر امورخارجه این کشور با آقای ظریف تماس گرفت و به التماس کردن افتاد؛ این مسأله حاکی از آن است که حرکت سپاه پاسداران بسیار هوشمندانه بوده و اینگونه حرکات ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در برابر اقدامات خبیثانه غربی ها سکوت نخواهد کرد، ابراز داشت: اگر انگلیسی ها اقدامات خبیثانه خود را ادامه دهند، ما نیز در برابر آنها ایستادگی کرده و پاسخ اقداماتشان را خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه دوران سروری و «پیر استعمار بودن» انگلیسی ها به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز ابر قدرتی به نام «اسلام ناب» در جهان پدید آمده است که طومار همه استعمارگران را در هم خواهد پیچید.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه امروز آمریکا، اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در مشت تدابیر، اندیشه ها و سیاست های جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: این مسأله یک واقعیت است، زیرا آمریکا دیگر نمی تواند با سیاست زورگویی و زیاده خواهی به اهداف خود برسد و با کشورهای مخالف خود به جنگ بپردازد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به گزافه گویی ها و دروغ پردازی های ترامپ اشاره و بیان کرد: ترامپ ادعا کرده بود که پهپاد ایرانی توسط ناوچه جنگی آمریکایی ساقط شده است، اما مشاهده کردیم که نیروهای دلاور و مقتدر سپاه بلافاصله عکس هایی که این پهپاد از ناوچه آمریکایی گرفته بود را منتشر کردند.

وی ادامه داد: ترامپ هنگامی که مشاهده کرد دروغ هایش برملا شده است، بلافاصله اعلام کرد که بولتون خبر اسقاط پهپاد ایرانی را به من رسانده است و باید پاسخگو باشد!

حجت الاسلام سالک با تأکید بر اینکه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی دشمن را گیج کرده است، اظهار داشت: امروز دیگر همانند صد سال قبل نیست که غربی ها هر غلطی بکنند کسی نتواند جلوی آنها ایستادگی کند، بلکه قدرت غرب رو به افول بوده و این آنها هستند که از مقاومت عاجز شده اند.

وی در پایان یادآور شد: امروز مشاهده می کنیم که دولت فرانسه علیرغم آنکه به تمدن و انقلاب کبیرش مشهور است، توانایی مقابله با تجمع جلیقه زردها را ندارد و به ذلت افتاده است؛ همچنین می دانیم که چهل و هفتمین جمعه «بازگشت به سرزمین» از سوی فلسطینی ها برگزار می شود و رژیم صهیونیستی از مقابله با آنها عاجز شده است و شکی نداریم که این سرزمین دوباره دراختیار ملت مظلوم فلسطین قرار خواهد گرفت./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
در اعمال قانون و حاکمیت ملی در خلیج فارس و تنگه هرمز قاطعانه عمل می کنیم.
1
0