۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۱۴۲۳۲
جهانگیری:

باید مشکلات استان سمنان از جمله مسأله محدودیت آب برطرف شود

باید مشکلات استان سمنان از جمله مسأله محدودیت آب برطرف شود
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر لزوم تلاش مسؤولان برای رفع مشکلات استان سمنان گفت: باید مشکلات این استان از جمله مسأله محدودیت آب برطرف شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در دیدار با مجمع نمایندگان استان سمنان که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و استاندار سمنان برگزار شد، تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف استان سمنان برای نیل به توسعه باید مشکلات و مسایل استان از جمله مسأله محدویت آب با برنامه ریزی زمان بندی شده برطرف شود.

جهانگیری با اشاره به ظرفیت های معدنی استان سمنان به ویژه در جنوب و شرق این استان تصریح کرد: به طور طبیعی آن دسته از معادن که جذابیت اقتصادی بالایی داشته باشند با استقبال پیمانکاران مواجه خواهند شد و مسئولان استان هم باید با تأمین زیرساخت های لازم از محل عایدات استان از بهره برداری معادن فعال، پیمانکاران را به فعالیت در معادن کوچکتر استان نیز ترغیب کنند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بر لزوم تلاش مسئولان استان برای بهره گیری از همه ظرفیت های موجود برای اداره هر چه بهتر امور استان تأکید کرد.

استاندار و نمایندگان استان سمنان نیز در این جلسه به طرح مسایل و مشکلات استان به ویژه محدودیت های منابع استان، حل مشکلات برخی سدهای استان، ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه بهره برداری از ظرفیت های معدنی استان سمنان و تعریض و بهسازی جاده دامغان به یزد، کرمان و بندرعباس در کریدور شمال جنوب، پرداختند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات