۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۱۴۲۶۶
حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی مطرح کرد؛

مرجعیت و روحانیت شیعی پیشگام در مبارزه با استکبار جهانی + صوت

مرجعیت و روحانیت شیعی پیشگام در مبارزه با استکبار جهانی + صوت
استاد حوزه علمیه در خصوص قدرت مرجعیت شیعه، گفت: در طول تاریخ مرجعیت و روحانیت در مبارزه با استکبار جهانی و جریان های انحرافی مانند وهابیت پیشگام بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد جامع غدیرخم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از ارکان حفظ دین، زیارت قبور اهل بیت(ع) است.

وی افزود: دشمن در راستای نابودی مکتب تشیع زیارت قبور اهل بیت(ع) را شرک بیان می کند در حالی که زیارت اهل بیت(ع) در اسلام یک اصل بوده و هیچ تضادی با توحید ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با اشاره به اینکه اسلام در سایه سار حفظ مکتب اهل بیت(ع) است که محفوظ می ماند، ابراز کرد: زمانی آیین و مکتب تشیع باقی می ماند که اهل بیت(ع) فراموش نشوند و راه آنان ادامه پیدا کند.

تعداد بازدید : 4

استاد حوزه علمیه ادامه داد: کسانی که خداوند و قرآن کریم را در مقابل اهل بیت(ع) قرار دادند و گفتند قرآن برای ما کافی است راه را اشتباه رفتند و از مسیر حق خارج شدند.

وی درباره اهمیت زیارت اربعین حسینی، گفت: زیارت اربعین حسینی زمینه ساز جهانی شدن اسلام است؛ دشمن می داند که حرکت در مسیر مکتب اهل بیت(ع) عامل اصلی قدرت شیعه است از این رو جریان باطل وهابیت و استکبار جهانی با ابزارهای گوناگون رسانه ای اقدام به تخریب چهره تشیع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی نابودی آثار مکتب تشیع و تتخریب قبور اهل بیت(ع) به دست وهابیت خبیث را از مهمترین برنامه های صهیونیستی دانست که توسط جریان منحرف وهابی انجام و پیاده می شود، گفت: شیعه باید مداقع حریم، سیره و مکتب اهل بیت(ع) باشد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در طول تاریخ تنها مرجعیت و روحانیت شیعه بوده که دربرابر استکبار ایستاده و با انحرافات دینی مبارزه کرده است؛ تنها گروهی که در طول تاریخ توانستند به استکبار ضربه بزنند شیعیان بودند.

وی افزود: قدرت و اقتدار روحانیت و مرجعیت شیعی نتیجه وصل بودن آنان به الله است؛ اگر امروز جبهه مقاومت قدرتی دارد به خاطر آن است که مطیع مکتب اهل بیت(ع) است؛ اگر امام خمینی(ره) توانستند سیلی محکمی به استکبار بزنند چون رشد یافته مکتب اهل بیت(ع) بودند.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با تاکید بر اینکه حق همیشه پیروز است، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تنها چیزی که می توان گفت مقدمه ساز ظهور است همین اربعین حسینی است برای همین استکبار می خواهد اربعین را مهار کند.

استاد حوزه علمیه مرجعیت و روحانیت را محور قدرت ایران دانست و ادامه داد: امروز دشمن با تبلیغات گسترده اقدام به تخریب چهره مرجعیت و روحانیت شیعه کرده تا دین الهی را تضعیف کند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات